Tusen takk!!

 

I dag har jeg bursdag. Og ble bare 54 år til og med. Det var en overraskelse for meg 😀

Jeg har hatt en strålende dag! Akkurat sånn som jeg liker den. Jeg har jobbet, vært skikkelig flink rett og slett. Ordentlig fornøyd med meg selv. Og innimellom jobbingen har jeg kost meg.

 

Dagen startet med at jeg fikk øye på et kjempekos bursdagsinnlegg om meg, hos Dedicat. Etterhvert plinget det inn med gratulasjoner fra venner og familie på sms, på messenger og fra kolleger på Teams på jobben.

 

Det lå også en kjempekoselig video-overraskelse fra de herlige kollegene mine på Teams, Det kom masse hyggelige gratulasjoner på Facebook og på bloggen min.
Litt tidlig formiddag fikk jeg øye på at Karidansen hadde skrevet et supert innlegg til meg på bloggen sin også. Og nå nettopp så jeg at Solliv også hadde laget innlegg om meg 🙂 Og i naboblokka hadde Minmatgaleverden-Kjersti-tvillingen min også feiret meg <3 

 

Flere har prøvd å ringe meg, både gamle og nye vennner <3 Men jeg har ikke rukket noe telefontid i dag, selv om det hadde vært aldri så koselig å prate litt. For etter jobb har jeg vært ute og spist med Hr Frodith. Vi har ikke gjort sånt på flere måneder, som jo heller ingen andre har. Og akkurat derfor var det litt ekstra koselig.  Jeg pyntet meg med sommerfuglkjolen i dag også. For har man bursdag, så må man pynte seg litt, i det minste når man går ut døra 😉

 

 

 

Egentlig ville jeg bare innom for å si TUSEN TAKK for alle koselige gratulasjoner i dag. Uansett “framkomstmiddel” på dem.  De NÅR MEG alle sammen…og jeg setter utrolig pris på alle sammen. Jeg føler meg likt, tatt vare på, og blir så glad at jeg blir varm langt inn i hjerteroten 🙂  

 

 

 

Jammen er det moro å ha bursdag!! <3

 

Tusen takk 🙂 

 

 

#bursdag #takknemlighet #glede

15 kommentarer
    1. Så nydelig kjole, og helt ypperlig til deg som er så glad i sommerfugler! Bra du fikk en fin feiring, og maten så veldig god ut! <3

    2. Jeg skammer meg litt 😟 for jeg er helt sikker på at jeg glemte å gratulere deg med dagen. Så det Facebook på morgenen, men så var jeg knapt innom å alt var glemt. Så derfor kjære Frodith:

      🌺🌸🎈 GRATULERER MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD 🎉🎉

    3. Gratulerer så mye med dagen flotte Frodith. Det er en glede å følge deg og lese dine blogginnlegg ❤ Du er morsom, kreativ og jeg liker deg, keep up the good work 🎉❤🎉❤🎉 bursdagsklem til deg

    4. Så fantastisk flott dag da….ååå maten så nydelig ut. som jeg lengter etter å spise ute…..GRATTIS på dagen…Takk for link 🙂 snille deg..

    5. Gratulerer så mye..en gang til 🙂 Kjekt når overraskelsen på anntall år er den veien da..hehe.. Bra du har kost deg og maten så veeeeldig deilig ut… Har sett alle di hyggelige innlegga rundt på bloggen.. Bursdagsklem til fineste deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg