Tusen takk!

 

 

Jeg hadde en strålende dag i går! Takket være mennesker. Fine mennesker. 

I går var det bursdagen min. Jeg feiret ikke stort. Hadde hjemmekontor, som jeg har hatt en stund. Var ikke ute og spiste, da det er stengt i byen. Hadde ikke invitert til stor fest, da det ikke er lov og ikke er jeg SÅ glad i det uansett. 

Men glede meg og kose meg kan jeg da uansett! Det er bare å glede seg over de tingene man KAN gjøre og det man faktisk opplever i stedet for å bruke energien til å irritere seg på ting som IKKE er. 

 

Så hva var så veldig bra da? Hva er det å takke for?

 

-En fin dag på jobb
-En haug med hyggelige meldinger på sms, på Facebook, på Messenger, på Teams på jobben, og på bloggen min.
-Gaver jeg fikk både i dag og som jeg har fått faktisk FØR bursdagen min også.
-God middag
-Besøk av venninnen min. Is og kaffe.

 

-I tillegg var det flere som hadde skrevet kjempekoselige blogg-innlegg til meg på sine egne blogger. Både kjeftesmellas, Vestfrøken, Aud Marit  Solliv og  Bunny Trash hadde laget superkoselige blogg-innlegg. Bare gå inn å se selv 🙂

 

Hvis ikke alt dette over her skulle gjøre meg glad som en kanarifugl så vet ikke jeg! 

 

Tusen takk alle sammen <3

 

 

 

6 kommentarer
    1. du er positiv du og jeg er glad du fikk en fin dag ,att alt er stengt i Oslo ennå viste jeg ikke ,trodde noe hadde åpnet opp og att restriksjonane hadde blitt lempet på ,hmmmm håper det snart er normale dager altså,ha en fin dag da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg