Tusen takk!

 

 

 

I dag har vært en veldig hyggelig dag 🙂
Koselige gratulasjoner både her og der: telefonen, bloggen, Facebook og i messenger-chatter.
I tillegg har jeg fått klemmer og gratulasjoner både fysisk og i chatter fra fine kolleger. Superkoselig <3

To bloggere har i tillegg laget blogginnlegg til meg. DET er koselig det! Blir så glad at jeg smiler omtrent rundt hele hodet 🙂

Både Vera Lynn og Natheless har skrevet kjempekoselige innlegg <3 Gå inn og les da vel 🙂

Tusen takk til alle som har vært med å gjøre dagen så koselig 🙂

 

Etter jobb har jeg vært ute med Hr Frodith og spist middag, og nå ligger det en IS og lurer i kjøleskapet, og bare VENTER på at jeg skal spise den opp!! 😀 Og jeg er jo ikke vanskelig å be, så HER kommer jeg!!

 

 

 

Og hvis du lurer: Jeg ble 56 i dag 🙂

 

13 kommentarer

Siste innlegg