Tusen takk!

 

Her blir det utdeling av blomster, og mange tusen takk.

Jeg har ikke blomster. Ikke i mitt eget hus eller min egen hage i alle fall. Men i noen sammenhenger så kan jeg låne noen, for å lage fine bilder, eller kjøpe noen for å gi bort.
Jeg LIKER blomster! Jeg er bare ikke så veldig opptatt av dem.

 

Arkivbilde

 

Men nå har jeg “lånt” noen for å dele ut.

Tusen takk til alle som har vært innom meg mens jeg har vært syk, og lagt igjen hyggelige god- bedring-meldinger 🙂

 

Arkivbilde

 

Deler også ut en liten bukett til ALLE leserne mine her inne. 

Bloggen min oppsto for 12 år siden, for å ha en fri-sone i en litt tung tid. Et sted hvor jeg kunne kose meg, et eget sted hvor jeg kunne fokusere på hyggelige ting. Jeg har blogget om alt tenkelig og utenkelig i alle former, men fokuset på glede og å spre litt glede har vært der hele veien. 

Leserne mine har vært viktige hele veien så klart. Og jeg tenker at jeg har verdens fineste lesere. Hyggelige kommentarer får jeg stadig vekk, om at jeg sprer glede og deler små, fine betraktninger om livet. Da blir jeg veldig, veldig glad! For for meg er det det viktigste med bloggen: spre litt glede, filosofere litt, møte nye mennesker og tenke noen nye tanker. At det er en gjensidighet i forholdet til bloggleserne mine gjør meg utrolig glad.

Takk skal dere ha! Dere som leser her, dere som gjør meg glad og gir meg gale ideer.

 

 

Nå skal resten av dagen tas på sofaen.
Jeg er bedre, men trenger å “komme meg”. 
Har helgen på meg. Så er det om ikke “full rulle”, så en litt “forsiktig rulle” for meg neste uke. 😀

 

12 kommentarer

Siste innlegg