Ukens “show” er gjennomført…

 

Som du vet har en del av jobben min blitt å undervise også digitalt. Såkalt fjernundervisning.

 

 

 

 

Elever fra forskjellige skoler rundt omkring på Østlandet “møtes” i et “klasserom” på en skjerm. Og jeg står på min jobb, med kameraer og skjermer “all over”. 

Salt og Pepper “shower” en del de også……

 

 

 

..men aller mest “shower” JEG.

Etter 30 minutter med 2-3 småskole-elever på skjermen er jeg helt pumpa!! Jeg hopper og spretter, en skikkelig trim-økt på et vis!! Ååå, så gøy det er!! Totalt utslitt, men “grise-moro” å se når elevene er med, og vil delta. Så disse show-øktene gir uttelling 😀 he-he.

 

_____________________________________________________________

 

Har du forresten ikke fått sendt inn froggebilde ennå, det er IKKE for sent!!!
Gå inn HER, og se hva du må gjøre 😉

 

 

#fjernundervisning #show

5 kommentarer

Siste innlegg