Ulvetimen fra helvete!

Vill ulv (Canis lupus) fotografert i Norge. Ulv p sn¯, en vinter i fjellskogen. Foto: © Baard NÊss / NN / Samfoto

 

 

Når du våkner midt på natta, sånn ca 04:00 så kalles det “ulvetimen”..Det er sånn som jeg har fått det forklart  pga at ALT som oftest er skikkelig “vanskelig” når man våkner sånn midt på natta… Små bagateller og tanker som man kanskje trekker på skuldrene av på dagtid, blir store og “ulveaktige” sånn i ulvetimen.

 

Når man prøver å legge seg til å sove igjen, er det nesten umulig å få sovnet igjen, fordi “ulvetanker” svinser rundt i hodet…

 

 

 

Vill ulv (Canis lupus) fotografert i Norge. Ulv p sn¯, en vinter i fjellskogen. Foto: © Baard NÊss / NN / Samfoto

 

 

Sånn var det i natt…Og egentlig hver natt denne uken..
Jeg våkner kl 04: 00, altså midt på det mest “ulvete” tidspunktet… Og jeg bestemmer meg kjapt for å ikke tenke for mye..

 

HELT MISLYKKET.. For når “ulven” har kommet ser det ut for at han har tenkt å BLI.. Filleting både på jobb og i privaten blir stort som FJELL, og truer med å kvæle meg!

 

I natt gir jeg en stor “god dag” i om jeg våkner i “ulvetimen”, for jeg skal ikke på jobb i morgen, så er det en “ulv” som vil plage meg i natt: VÆRSÅGOD!! Skal love jeg skal plage tilbake.. 😉

 

 

#ulvetimen #natt

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg