Umulig å gjennomføre dette stemmeløs!

 

Du fikk med deg at jeg har noe jeg gleder meg til i helga?
Vel…Ikke bare EN ting, men faktisk 2, og kanskje 3… 🙂

 

Går ikke an å bli SYK eller MISTE STEMMEN da vel!

 

 

 

 

Og nå tenker jeg du har lurt VELDIG på hva det var. For jeg trenger altså STEMME til det jeg skal..

Du tenker kanskje jeg skal være med i en sangkonkurranse eller noe? IKKE LE!! Jeg kan da synge LITT!!
Eller mulig jeg skulle holde en tale eller noe, da trenger jeg jo stemme..Men de fleste som kjenner meg litt vet jo at jeg IKKE liker å holde taler, og nå sa jeg at jeg GLEDET meg faktisk…

Nei, det er nok noe annet..

 

 

 

I morgen blir det kanskje middag med Karidansen rett etter jobb. Og jeg har vært SÅ flink på jobb denne uka, og Karidansen har flyttet som besatt, så dette fortjener vi begge SKIKKELIG. Ja…vi hadde fortjent det uansett altså. Så dette gleder jeg meg til, hvis vi får det til 🙂 

Og på lørdag skal jeg møte Lady August igjen. Søs <3 Det blir kos. En liten stund siden igjen nå. Og hun har med frokostsett. Jippie!!

Tenker jeg får meg en tur til mamsen også, så da har jeg faktisk 3 koselige ting denne helgen, i tillegg til å være med Hr Frodith da, som jo alltid er koselig <3  Og til alt dette så trenger jeg jo stemme kan du vel skjønne!! 😀

(Bildene er fra forrige helgs photoshoot)

 

#glede #helg

6 kommentarer

Siste innlegg