Urban Gipsy

 

 

Jeg startet flagringen som planlagt, ganske så tidlig på dag. Tok meg en tur i Sofienbergaparken, i utkanten…og tok noen bilder.. Skulle møte Oslopadda kl 10 på Kaffebrenneriet. 

En kaffe, en chiapudding og litt smøring av solkrem og så var vi klare for å flagre videre..

 

 

Det var Grünerdagene 2019, og det luktet himmelsk fra alle ender av parken.

 

 

Jeg så for meg at DETTE ble middagen denne lørdagen…

 

 

Men plutselig var det noe som fanget oppmerksomheten min: “Urban Gipsy”! Et klesmerke laget til MEG tror jeg.. Jeg er både urban, litt hippie, litt gipsy.. Og akkurat som jeg ikke hadde kjoler nok i skapet liksom…

 

 

Vel…. denne ble med hjem. Eller den har sittet klistret på meg i hele dag. Jeg har svingt meg, danset, slentret, flagret og oppført meg akkurat som en Urban Gipsy. Og så klart du skal få se den på. Men må jo beholde spenninga LITT 😉 

 

Denne skal enn annen få…

Litt av en dag må jeg si: Nye klær, is, skravling med Oslopadda, besøk på Grunerdagene, besøk på Pride- utstilling, besøk på  “=Kaffe”, middag ute med Hr Frodith. Det var lørdagen sin det tenker jeg!

Akkurat komme hjem…Nå skal jeg spise is 🙂 

 

#grunerdagene #mat #klær #pride 

6 kommentarer
    1. Så fine kjoler du fikk kjøpt! Moro med sånne markedsdager, – var det her også nå. Butikkene hadde tatt med klærne ut på gata med gode tilbud + at det var thai-mat å få kjøpt.😊

    2. Kjolene var superfine, og jeg går ut i fra at det blir fotoshoot med den nye kjolen snart 😉 Sånne dager med spennende mat og annet er perfekt på en lørdag 😊

    3. Den var super fin! og vet du..jeg kjøpte meg en fargerik topp når jeg var på Ullared…Da tenke jeg på deg….Skal prøve å ta bilde av meg med den engang…Ser ut som et maleri…Man blir jo glad av sånne farger! og du kler det jo så godt….høres ut som en flott lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg