Utgått på dato?

 

 

 

Akkurat sånn føler jeg meg nå om dagen. Sur, gammel og utgått på dato. 
Som en kartong gammel melk….
Eller….er det kanskje det jeg mangler… Litt melk? Har blitt litt beinskjør i det siste… Jeg har ikke drukket melk på mange år, pga jeg var litt laktoseintolerant en periode. Har prøvd med laktosefri, men glemmer liksom dette med melken…

 

 

Det tar lang tid med denne ribbeinsbristen… Og jeg er ikke spesielt tålmodig! Vondt rent fysisk. Men blir ikke noe “grei” rent psykisk heller. Sur og muggen..

I dag skal jeg prøve en rusletur i butikken. Må bevege meg litt. Får nesten liggesår også, slik gamle ofte får…Hrmf!! 

 

Ha en fin dag! 

 

 

Hilsen sur, gammel og utgått på dato

 

 

PS! Skal prøve å bli “rosa lettmelk” av ny dato, i løpet av dagen 😉

 

 

#sur #syk

11 kommentarer
    1. Jeg skjønner følelsen, men snart er du frisk og rask og alt er glemt.👍 Da løper du rundt som ei ungjente og gleder deg over vakre høstfarger.🍁 God bedring! 🍀

    2. Ikke lett med dem følelsen,men snart danser du avsted som Peter Pan eller en sommerfugl!!! Du får ta tiden til hjelp. Ribbena gror ikke fort akkurat. Men jeg tror du kan bevege deg litt og få i deg litt kalktilskudd eller bananer. God bedring. Klem 🙂

    3. Ønsker deg god bedring og at ribbeina reparerer seg raskt. Snart er dette historie og kroppen på parti, det er da en får produsert mest livsglede. Tanker som “gå ut på dato” er ikke de gode tankene, det gjør men vel aldri – ikke før man ligger der og bare er ferdig.

    4. Den utgåttdatoen blir nok snart så god som ny dato igjen. Den du pleier å ha 😊 Men jeg skjønner godt det er vondt med ribbensbrist. Og at du må ligge stille mesteparten av dagen er i hvertfall IKKE noe for deg😐 Har du ikke ei bok eller flere du kan lese mens du piner deg mellom dagene? Kanskje det går litt fortere da?
      Ønsker deg masse god bedring😚

    5. Skjønner jo følelsen…akkurat nå! Men – sånn til vanlig så er du veldig entusiastisk og oppegående. Dessuten veldig ungdommelig og levende! Så dette er derfor unntaket – ikke regelen når det gjelder deg! Og når det gjelder det med benskjørhet, så finnes det andre matvarer enn melk som inneholder kalsium, magnesium og D-vitamin. Jeg drikker heller ikke melk, for jeg verken tåler det eller liker det noe særlig.Trim er visst også bra, så vi får se til å komme i gang med prosjekt styrketrening når du er frisk igjen! Fortsatt God Bedring!

    6. 🙁 huff da :-/

      NEI DU ER IKKE UTGÅTT PÅ DATO KJÆRE FRODITHEN <3 Ønsker deg god god bedring og ja, søren altså, det der tar tid og er vondt, har jeg forstått. Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg