Utladet, men FULL av energi!!

Er det mulig???
Å være helt utladet, som en mobil med NULL strøm igjen liksom
Og SAMTIDIG være full av energi?

 

 

Når du har en jobb som min, som den ene uken er full av ablegøyer og kreative krumsprell, for å nå de målene som læreplanene krever, og den neste uken er full av formelle gjøremål som krever både kontroll, beherskelse, oversikt og innsikt da er det ikke rart man blir litt utladet.  

 

 

 

Og når dette av og til kommer  i en og samme uke, som denne uken så er det ikke rart at dere ikke har hørt et kvidder fra denne bloggen på en stund i alle fall… 😀 

Jeg har kosa “rumpa av meg” på jobb, med elevene. Digitalt så klart. OG jeg har hatt massevis av møter hvor jeg har vært Formelle Frodith med det “mentale foldeskjørtet”. 

 

 

Og nå har jeg landet i sofaen her, etter endt uke, og skal spise is, lese blogger og bare surre. 

I´m back!! He-he…

 

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

14 kommentarer
      1. Fint å høre man har vært savnet da. Det siste året har jobben vært så krevende at jeg har kuttet voldsomt ned på bloggingen. Blir for sliten hvis jeg vil ha et liv utenom jobb og blogg. Og det VIL jeg 😀 Så blir mer helgeblogging, og i rolige perioder på jobb orker jeg mer på kvelden med bloggen 🙂 Men nå er jeg tilbake for noen dager igjen 🙂

    1. Ja jeg er overbevist om at uka di inneholder fantastisk mye. Men det koster sikkert å gi av seg på den måten. Nyt helga og kos deg masse. Her har det vært jobb med vedlikehold utendørs i alle varianter. Kjenner det i skrotten. 🤗

      1. Ja, jeg kjenner det gir mye tilbake å ha en sånn jobb. Men er også slitsomt i støytan 😀 Ikke driv FOR mye nå da, med vedlikeholdet. For da er det plutselig DU som må ha vedlikehold 😮

    2. Godt å få høre fra deg igjen. Jeg er så vant til å lese blogger fra deg at noe manglet disse dagene. Bra du har koset deg med elevene.

      1. Så koselig å høre at du har savnet meg på et vis. At noe har manglet. Jeg liker jo at folk leser bloggen min. Koselig å se deg igjen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg