Utrolig koselig framsnakk!

 

Det er sjelden jeg lager et innlegg, om at noen har en blogganbefaling av meg. 
Jeg har selv hatt mange blogganbefalinger tidligere, av koselige blogger. Med tegninger av bloggerne og sånt. Men det er lenge siden nå.

 

 

Men en dame som virkelig har fått futt og fart på framsnakkingen her på blogg.no er:  Gryende.  I dag skrev hun så vakkert om meg HER.  og siden jeg ble så FANTASTISK GLAD for blogganbefalingen hennes, så ville jeg bare takke henne litt høylytt her. 
Tusen takk Gry, du fikk dagen til å stråle litt ekstra! Og det varmet noe veldig, vet du det! <3

Og to som ikke fikk være med på hyttetur i går,  går nå rundt her med nesa i været, stolte og fornøyde. De har har helt glemt at de ikke fikk være med, og har helt glemt at noen tror de ikke har “puls”… 😉

 

 I morgen har jeg bursdag, og dette var nesten en liten gave føltes det som.  Tusen tusen takk 🙂 

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg