Utstyret var i alle fall i orden..

Ja…i dag var dagen kommet da… 
Det skulle trenes!!

Ganske gira og klar på mårran. Det var tross alt ca 10 år siden jeg beveget meg noe særlig mer enn disse turene i fjellet, og mellom sofaen og kjøleskapet for å hente sjokolade..

 

 

Og utstyret var det ikke noe å si på. 
Man må i alle fall være klar med det man KAN være klar med tenkte jeg, etter en tur i sportsbutikken her om dagen. 
Nå var det bare KROPPEN det sto på liksom…

 

 

Vi skiftet på jobben, min herlige kollega og jeg, før vi gikk nedover til treningssenteret.
Jeg følte BITTELITT som at jeg hadde “kledd meg ut” og bittelitt som jeg var på vei til første skoledag.. Litt sommerfugler i magen..

 

 

Tøffa oss litt før vi gikk inn!

 

 

Og var ikke FULLT så tøffe da vi var ferdige etter 45 minutter på “Body for life”. 
Helt i grenselandet mellom “akkurat passe slitsomt”  og “for slitsomt”. Men det helte den veien at vi begge gleder oss til neste gang. Dette var gøy!

 

 

LITT svimmel i det vi sjanglet mot garderoben, men kom oss fort vil jeg si 😀

Nå er det ikke lenge til “grevinnehenget” har forflyttet seg på oppsiden av armen tenker jeg, og blitt en DIGER muskel 😉

 

#trening

7 kommentarer
    1. Så herlig, det verste er å komme igang! Det kommer nok til å gå lettere etterhvert og dere blir superspreke! 💪

    2. Hahaha såååå flinke dere er 🙂 Det tyngste er egentlig å komme i gang. Fra nå av blir det trening med guttene, hadde siste time med pt englebassen i dag og det var jo såklart litt trist men jeg regner med at armene kommer til å bli ybertrent ettersom gutta er mindre opptatt av å trene rumpe og lår hahaha Kos deg med kvelden og vær stolt søs <3

    3. Dette blir bra for trening gir god overskudd på jobben. Og jobben som lærer kan vært tøff og tung men til samme tid morsom og lærerik. Forsett med dette. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg