“Vårslepp?”

 

Har NESTEN følt meg som en kalv på vårslepp i dag. 
Ja…du vet vi er over i halvåret hvor våren befinner seg?

Og så fort sola titter fram, og gir BITTELITT mer lys enn vanlig, ja så titter følelsen også fram i meg. Jaaada…jeg vet det er bare januar! Og så?

Kan vel ha vårfølelse likevel vel? 😀 

Jeg og Karidansen har i alle fall gått tur i sentrum og langs fjorden. I solskinn!!

Det ble kaffe på Kaffebrenneriet i nærheten av  Aker Brygge. 

 

Og kunst på Tjuvholmen: Fineart Galleri

Noe vakkert….

 

 

Og noe rart… (som seg hør og bør når det gjelder kunst…)

 

og……ET ROM FULLT AV BOWIE!!

 

 

Og det var nok det beste.. Mannen er ikke død. I alle fall ikke i folks minne.  Han lever på så mange måter videre <3

 

 

 

 

 

 

En fantastisk flott vårdag dette 😀

 

 

 

Her kan du lese EKSPLOSJON

Og Jeg passer ikke i en bås

 

 

 

#kunst #vårfølelse

8 kommentarer

Siste innlegg