Våryr Frodith

 

Jeg kjenner det kribler litt om dagen. 
Jeg kjenner sommerfuglene danser cha-cha-cha på innsiden. 
Jeg kjenner solen sniker seg gjennom gardinene på morgenkvisten, og treffer meg midt i pannen uten at det gjør det spøtt.
Jeg hører sommerkjolene plystre lystig inne i garderobeskapet, og nærmest BER om å få slippe ut.. 

 

 

Og når det er vår og sommer da er det tid for å treffe søs igjen også. Sånn skikkelig. Hun er litt lettere tilgjengelig på snøfritt føre.

Så i morgen skal jeg kose rumpa av meg, sammen med Søs, hun du husker jeg adopterte i voksen alder, etter vårt første treff utafor bloggverdenen: Lady August. Hun var den første bloggeren jeg møtte også. Og det var full klaff så klart. Søstre for livet 🙂

Jeg har med en liten overraskelse til henne. 
Og så skal jeg lære henne noe greier. I tillegg skal vi bare kose oss masse, skravle og drive med litt kreative greier.
Gleder meg!!

 

Neste helg er det konsert med In August, så nå er det mye koselige ting på programmet.

Livet er ganske så deilig om dagen <3

 

 

#besøk #ladyaugust #kreativitet #overraskelse

8 kommentarer

Siste innlegg