Vendbar, sammenliknbar og ganske enkelt anvendbar

 

Du fikk sikkert med deg at jeg kjøpte en kjole i Kragerø nylig. Jeg ble til og med spurt av damen i butikken om hun kunne legge ut bilde av meg med den på, på butikken sin side på Facebook. Og jeg var jo ikke vanskelig å be. Butikken som heter Nikita hadde masse artige kjoler og andre klær, men denne var helt spesiell da den kunne vendes, så man fikk to kjoler i en og samme kjolen.
Tenk så smart når man skal pakke til en ferie da!

I dag da jeg traff Karidansen så jeg mitt snitt til å få tatt noen flere bilder, med kjolen på. Slik at jeg kunne få vist deg den “andre” kjolen også, og man kunne få sammenliknende bilder. Artig å se de forskjellige uttrykkene den gir, med de forskjellige mønstrene og fargene, men med samme modell og nesten samme positurer.

Dette er altså en og samme kjole, på “retta” og “vranga” 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og til slutt et lite “tullebilde” .

 

 

Tror jeg betalt rundt 500 kr for disse 2 kjolene, som egentlig er EN 🙂

Karidansen kjøpte seg noe fint når vi traff hverandre i går, på Urban Gipsy. Hvis du vil se hennes funn må du titte innom henne på linken.

 

#kjole #antrekk #klær

27 kommentarer

Siste innlegg