Venn

Siden jeg er litt i gang med tegnspråk her i jula tenkte jeg at jeg fikk ta MITT dikt også. Ikke bare sanger og fremførelser fra fremmede folk. 
Her er diktet jeg skrev for noen år siden, om vennskap. Du får det først på norsk. Og så ser du tegnspråk-varianten etterpå. Da KAN du jo innholdet 🙂

 

 

 

Holde hånden min
forsiktig og vart.

 

Side om side.
Ikke foran og bak
Ikke først eller sist

 

 

 

 

Holde hjertet mitt
forsiktig og vart
Slik jeg holder ditt

 

Side om side
Ikke foran og bak 
Ikke først eller sist

 

 

 

 

Vennskap
Som sommerfuglens dans
Lett, fargerikt, skjørt

Handle with care <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Fint dikt. Det er 2 juledag og min bror bursdag. Skal til mine foreldre i dag men blir ikke mange, kun de nærmeste. Tokdet rolig i går, var på en times sykkeltur i går noe som var deilig men litt kaldt. Blir mere sykling utover for jeg har ikke skaffet piggdekk bare til pynt. Ble laks til middag i går men potetene klarte jeg og koke i stykker. Men har både mere laks og poteter igjen så går nok bedre neste gang. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg