Vennskap som varmer

 

Vennskap er for meg gull verd. Jeg har noen få men gode venner. For meg er det viktig å ha nære venner, som jeg kan prate med om ALT. Og det har jeg ingen tro på at jeg klarer å ha med mange. Så kvalitet framfor kvantitet altså.

Jeg tror man har forskjellige venner som fyller forskjellige behov hos en. Så disse vennene trenger derfor overhode ikke være like.

Karidansen er blitt en av mine beste venner. Hun er en jeg liker godt å være sammen med. Som jeg slapper av sammen med. Som jeg kan være MEG sammen med. Nå er jeg stort sett MEG med alle egentlig, men noen er det lettere å være seg selv  sammen med enn andre. Med Kari er det bare lett og behagelig.

 

 

Se hvor lykkelig jeg er over å være med Karidansen igjen! 
Nå var det et par uker siden sist. Og jeg har ligget og utviklet meg til en “deig” på sofaen de siste ukene. Lat, slapp, daff og har antagelig est ut litt. Karidansen mente jeg overhode ikke hadde est ut,og ga meg BARE god-følelsen.

Vi  koste oss og snakket om alt som er viktig og riktig for oss å prate om. Og jeg kjente meg på en måte litt LØFTET etter timene med Karidansen. Det er sånn man skal ha det med venner <3

 

 

Det er høst!
Det er tid for kafè-besøk og turer i skogen.
Det er tid for kos og gode samtaler med venner man setter umåtelig stor pris på.
Det er tiden for å skape varmen i hjertene selv om det er litt forblåst og guffent utafor…

 

 

Det var forresten ikke SÅ verst i været heller i dag, da jeg på hjemveien gikk innom en park. Bilde HER.

 

 

#vennskap #høst #vame

10 kommentarer
      1. Nei, viktig med venner <3 De holder litt tak i en når ting ikke er greit, og er fine å ha når ting ER greit også, for å gjøre fine ting sammen med 🙂

    1. Takk for i går! Det er et “løft” for meg også. Det er fordi jeg vet at jeg både kan ha det moro OG være alvorlig sammen med deg! Får litt tenåringsfølelse i meg- samtidig som vi har alle erfaringene med oss! Klem!💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg