Verdens beste kolleger

Her har du to av de som har vært verdens beste kolleger. <3
Den ene i alle fall i 14-15 år, og den andre i 1 år. 

 

Fantastiske folk begge to på hver sin måte. 🙂 
Nå blir de ikke lenger mine kolleger, men noen andre blir så heldige å få dem på sin arbeidsplass for framtiden.

 

Avslutningen med jobben var kjempekoselig. Det er så mange fine folk på jobben min, og det var livlig prat rundt bordet mens vi spiste. Maten var god, mektig og ganske dyr. Men det var greit, fordi selskapet var så bra. 

Det som ikke var greit var at det var ganske dårlig i forhold til smittevern.  Både med hensyn til Antibac, bestikk og avstand.

 

 

Går nok neppe DIT igjen, men går gjerne ut igjen med den fine gjengen fra jobben 🙂 

 

 

#avslutning #kolleger #restaurant

7 kommentarer
    1. Så godt å ha gode kollegaer! Synd du ikke skal ha dem rundt deg lenger! Idag skal jeg på sommeravslutning med mine kollegaer – det blir koselig! MED smittevernregler håper jeg….. Mange gode klemmer <3

    2. Og du er verdens beste😘
      Veldig hyggelig å bli bedre kjent med Merethe 👌
      Vi holder kontakten😌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg