Verdens beste sommerfest!

Jeg har vært på garantert verdens beste sommerfest!
Hvordan jeg vet det?
Jeg VAR der og kjente det med hele kroppen så klart.

At jeg ikke har vært på all verdens fester, og derfor ikke kan bedømme det?
Kan jeg vel!
Rundt om kring kåres kaker til verdens beste, nyheter, filmer og en haug andre saker. Ingen har vel testet ALLE, så kåringene gjelder ikke…

Vel…MIN gjør!!
Dette er garantert den beste!!

Utgangspunktet er nemlig HELT spesielt: Jeg har verdens beste kollegaer. 

Når i tillegg min makker i klasserommet bor på verdens vakreste plass, og er så snill å invitere oss på sommerfest. Vel da er kvelden bare “bankers”.

 

Hagen bugner av verdens flotteste natur. Skal love at disse ikke ble stående så veldig lenge 😀

 

Hagen er simpelthen et eventyr. Blomster, bær, vakre trær. Fugler som synger de fineste melodier. Gamle fine hus. Ekorn som svinger seg fra tre til tre. Humler som surrer. 

 

 

 

 

 

 

 

Og helt nederst i hagen: En trampoline. Tenk å vokse opp her da!!
Jeg trenger ikke å vokse opp her. Jeg trenger bare å få komme hit av og til for å suge inn stemningen, kjenne på det litt magiske ved plassen. OG å få lov å hoppe litt på trampolinen mens jeg skriker av full hals!

For det gjør jeg! Hyler og ler 😀 Det kiler jo så voldsomt. 
Bildene og den lille filmsnutten under viser kanskje mest konsentrasjon og skrekkblandet fryd? He-he… Det er jo det. LITT skummelt også, jeg mister jo fullstendig bakkekontakt og kontroll. 😀 Filmen har Jenny tatt den lille filmen 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For en fest liksom!!
Verdens beste! Garantert!

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg