Verdensmester i lading!!

 

 

Jeg tror jeg er verdensmester i lading av batterier!
Går det an å bli verdensmester i det?? Få GULL liksom, i lading av batterier?

Jeg snakker om å skaffe seg energi så klart. Ikke om EKTE batterier..
I helgen var jeg HELT utladet, etter travle uker. Det kjentes ut som om batteriene var “tatt ut”, for å si det sånn.. Så har jeg bare tatt meg en ett-døgns- ferie hos søsters, med tur, god mat, skravling og kafe. Og så er jeg liksom ganske så i form igjen. At jeg vet jeg har bare EN dag på jobb, og så fri fra fredag igjen, hjelper jo så klart 😀

Planen er Høstutstilling på fredag, med Karidansen. DET blir bra 🙂 Mange år siden sist jeg var på Høstutstillingen på Kunstnernes Hus! Så…litt mental og kulturelt påfyll gjør nok sitt til at jeg i neste uke er Duracell-kanin på mitt beste igjen 😀

 

 

10 kommentarer
    1. Alle lader seg og mange ting både dag og natt. Ikke få telefoner, pc-er, tannbørster og mye annet som er til lading om natten. Men jeg lader sjelden om natten men heller tidlig før jeg farer. Ha en fin dag.

    2. Heldige deg, det er virkelig en god egenskap. Dere må kose dere på utstilling, håper dere kan dele litt med oss av hva dere finner. Jeg bodde forresten bak Kunstnernes Hus de fleste åra av Oslolivet mitt. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg