Verdensmester i unnskyldninger..

Nå har jeg sittet og sett ut av dette vinduet i flere dager…

 

 

Regnet siler ned. Dag etter dag. Så det er jo helt UMULIG å få gått seg en tur.
Man blir jo klissvåt bare man setter snuten utafor døra.. Og klissvåt vil man jo ikke bli.
Da kan man bli forkjøla. Og forkjøla kan man jo IKKE bli, for da blir det lett å forveksle med Covid-sykdommer av alle slag. 
Covid-symptomer vil man jo absolutt ikke ha, for da må man jo teste seg og greier. 

Så hvor lenge har jeg tenkt å bruke VÆRET som en unnskyldning for å ikke å trene litt?

 

 

Ha-ha! Akkurat så lenge jeg vil!!

 

 

 

 

#trening #regnvær

11 kommentarer
    1. Ja, det er lett å finne unnskyldninger for å ikke gå ut. Jeg har ikke vært så særlig flink denne jula, men det får bli bedre i et nytt år. Noen ganger er det godt å bare blåse i alle forsetter for noen dager. Jeg har gått et par turer i regnet, men gøy er det ikke. Men vi får ikke dømme oss selv for hardt. Denne jula har ikke vært som vanlig. Å ja, det blir mye godteri om kvelden enda jeg som deg har bestemt tidliger på dagen at det skal være litt sundt i i uka! Vi får ta det igjen siden tenker jeg. Ha en vakker dag, inne eller ute. Klem 🙂

    2. Man har massevis av unnskyldninger som man bruker det er mange som kjenner seg igjen. Men ut må man og det er bedre med flere små turer daglig enn med en lang over flere timer. Ha en fin kveld.

      1. Ja, tenker mange kjenner seg igjen 😀 Det er liksom ikke så spennende å traske rundt i byen her. Men i morgen blir det det likevel 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

      1. Ja, godt å skylde på været 😀 Og det holder for meg, så lenge jeg vil 😀 Men i morgen holder ikke den unnskyldningen mer, bestemt meg for å skjerpe meg litt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg