Viktig å holde fast ved NOEN vaner…

 

 

Selv om verden snus litt på hodet, eller kanskje akkurat FORDI den snus på hodet,  er det viktig å holde fast på NOEN vaner.. Og er det noe som i alle fall er MULIG å holde fast på, så er det jo å gjennomføre kjole-fredag! 😀 En lite feiring av at helgen kommer. Og i dag faktisk at PÅSKEN kommer. 

 

 

Fikk meg en liten tur ut i pausen min, og fikk noen kjolebilder. Jeg sitter altså IKKE bare i pyjamas-bukse, eller med “bar underkropp” under skjermen… Jeg har faktisk kjole!! I alle fall på en fredag 😉

 

Dagen har vært bra den, om enn litt hektisk. Men nå er det ferie. 

 

Og DU…Jeg har en film om Salt og Pepper jeg vil vise deg etterpå. “Salt og Pepper på eventyr”, så det er bare å komme innom litt utpå kvelden. Da kommer den nemlig.

Hvis du vil lese om skygger og sol og sånt, så trykk på linken 🙂 

 

 

 

 

#kjolefredag #antrekk #feiring

7 kommentarer
    1. Nydelige bilder…den kjolen er så vakker og du er vakker med den <3 Artig det der med hjemmekontor. Noen pynter seg veldig. Og andre sitter uflidd. Noen i slippers og noen i trusa <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg