Viktigheten av å bli SETT

 

Har du tenkt på det? Hvor viktig det er å bli SETT? 

Ja…som du kanskje skjønner, så mener jeg ikke bare det at noens øyne faller på deg, og så er du SETT liksom…Nei, jeg mener her en type SETT som også blinde kan gjøre. Det handler egentlig ikke bare om synet, kanskje veldig lite det egentlig.  

Nei…jeg mener det når man møter folk, kjente eller ukjente, og folk på en måte FORSTÅR hvem du er. De anerkjenner deg for den du er, hjelper deg å skinne, ser de gode sidene dine heller enn de dårlige, gir deg det du trenger snarere enn det de synes du BURDE trenge. 

Det er viktig det! Å bli sett sånn innimellom!

Jeg mener det er viktig i alle sammenhenger. I venneforhold, på jobb blant kolleger, i forhold til barn, kjærester i mellom osv. Når noen virkelig SER deg, og gjør noe i forhold til det….det er gull verdt. Det er da man blomstrer, og blir gull verdt selv. Både inni seg og utad. 

Verdt å tenke på i møte med andre. 🙂 

Ha en fin dag! Møt, SE og blir sett <3

 

 

#menneskemøter

10 kommentarer
    1. Ja, du har så rett! Viktig å bli anerkjent for sånn man er. Noe herk med sånne som skal bry seg med alt. Jeg synes jeg er ganske flink til det, men kjenner jeg må bli bedre på det med gubben og junior.

    2. Ja. Jeg er enig med deg. Tenker på det innimellom særlig på innleggene jeg legger ut i bloggen. Jeg har ikke mange lesere, men setter stor pris på dem som tar tid å lese innleggene mine som deg:)
      Jeg føler at jeg blir sett selv om det er få:)

    3. Det er gull det, virkelig. Merkelig i disse tider, vi viser bare øynene bak smittemasken. Men vi kan smile med øynene og si SER DEG!!!! Klemsiklem og god helg!

    4. Ja du har så alt for rett. Og hvor mange ganger i ettertid har man ikke tenkt…. Jeg skulle vel vært mer oppmerksom og tilstede…… Ha en flott adventshelg 🙂

    5. Det føles veldig godt å bli sett, og jeg prøver å se andre for den de er. Er nok ikke like flink alltid, men veldig fint å bli minnet på dette. God lørdag! Klem 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg