Vil du danse med meg??

 

Jeg har en del glede i kroppen som skal ut!
Må si jeg er ganske glad for det, at det er glede som vil ut og ikke sinne. Selv om jeg nok helt klart burde få ut litt sinne av og til også. For jeg ER sint av og til… Men mest inni meg..

I dag er det i alle fall litt bobler og farger som vil ut.
Sola titter fram på utsiden. Jeg skal ut på tur. Jeg HAR trent, og det blir jeg faktisk glad av. OG jeg har akkurat gjort meg ferdig med to skikkelig hektiske uker med småttinger inne på deltidsopplæring. De krever ganske mye, men man FÅR også mengder med energi av å være sammen med sånne småttinger.

Så…i dag skal jeg ut å danse. Ikke danse vinteren inn, for vinteren har jo vært her en stund. Men rett og slett bare svinge meg litt med farger og flagrende gevanter. Det har vært en liten stund siden. 

 

Så lurer jeg på: VIL DU DANSE MED MEG?

Altså:
Dette er en liten utfordring!
Ta deg en tur ut i lyset. Ta deg en svingom. Og pass på å ta bilder av det. Legg bildene på bloggen, og kall det: “Vinterdans” eller “Danser med Frodith” eller “Danser med ulver” eller hva du måtte ønske 😀 Bare ordet dans er med.

Har du ikke blogg? Send det på mail til meg: [email protected]
Jeg legger det på min blogg for deg 🙂 

 

Blir du med? Gøy å se hvor mange vi kan få i sving i løpet av helgen 😉 Jeg skal i alle fall ut å danse snart!! 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg