Vil du lære litt tegnspråk?

 

Som du vet elsker jo jeg tegnspråk. Jeg prøver så godt jeg kan å “smitte” andre med min lidenskap. Du har jo sett en del av videoene jeg har laget. Noen små enkle setninger innimellom. I Corona-perioden meg hjemmekontor laget jeg jo også undervisningsvideoer, som denne under her.

 

 

 

 

 

Men de siste dagene har jeg også lært litt om teksting på jobben. Så nå kan jeg tekste små “snutter”. Så det kommer nok til å bli noen små “kurs” her framover. Kanskje jeg tar en fast dag eller noe. Så kan jeg tekste, slik at du lærer hva det betyr 🙂

Høres ikke DET lurt ut?

 

Altså noen små minikurs i tegnspråk.

 

 

#tegnspråk #kurs

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg