Vinden blåser den veien man vil!

 

Det kan vel se ut som jeg har blitt overmannet av en motvind her, men neida den bare “prøvde seg”!

 

Jeg har begynt på jobb igjen i dag. Første dag etter ferien. Og da kunne jeg jo velge da, om jeg vil sitte der med geipen ute, sutre over hvor fælt det blir og hvor lenge jeg skulle helst hatt ferie…Eller om jeg faktisk skulle “glede meg litt” over at ferien var ferdig og at jobben var i gang. 

I år prøvde jeg det siste. 
Starter i år med å ha “kjole-mandag” i tillegg til “kjole-fredag”. Du kjenner begrepet nå, ikke sant? Ta på seg kjole for å feire dagen. 
Dette arbeidsåret skal jeg feire hver mandag med samme engasjement som jeg før har feiret at det snart er helg. Startet i dag. 

Livet blir hva man gjør det til. 
Jeg kan velge å se på det positivt. Velge å “seile i medvind”, i stedet for i motvind. 

 

 

Dagen har vært riktig så bra! Fordi jeg bestemte meg for det. Hurra, jobben er i gang igjen, og mange spennende oppgaver ligger foran meg. 🙂

Bak meg har jeg hatt en nydelig, fin sommer, hvor jeg har gjort akkurat sånn som jeg har villet. Og NÅ begynner andre fine dager. 

 

 

Har du hatt en fin dag?

 

 

 

#jobb #ferieslutt #innstilling

20 kommentarer
    1. Viktig med positiv innstilling! 🙂 Når man pynter seg og føler seg litt ekstra fin så øker humøret også, så kjole-mandag hørtes smart ut! Ha en strålende tirsdag i det flotte været, – her er det skyfri himmel på morgenen og håper det er det hos deg også! 😀

    2. Så bra da. Her går jeg i arbeidsklær, så da blir det samme hver dag, og kjole på scooter til og fra har aldri vært en god match. Men jeg gikk i kjole i helgen jeg, og i kveld skal jeg på ute-teater, så da kan jeg pynte meg der og. Ha en fin arbeidsdag. klem<3

      1. Ja, har man arbeidsklær er det noe annet, så klart 🙂 Og det ligger jo ikke i klærne egentlig, men i hodet. Men det hjelper på litt 🙂 Kos deg på teater i dag 🙂

    3. du er smart som lager deg fine dager uansett,kjoledag er jeg nok ikke god på har knapp hatt det på i sommer , vår ferie var endten kald eller der myggen bor ,da er det godt med lange bukser :=)

    4. Herlig motiverende ♥ Og fin kjole. Kjolemandag er ikke så dumt det. Og i mange år var faktisk mandagene den beste dagen i uken for meg, og lørdagen var den desidert verste. Men nå er mandagen ofte hviledag etter en helg hvor jeg gjerne har brukt alle mine krefter og litt til. Men denne helgen har det blitt mye hvile, så da var mandagen faktisk en veldig god dag for en gangs skyld 😀 Så dagen i dag, den har vært midt i blinken ♥
      Kos deg med kvelden og resten av uken ♥ Klem ♥

      1. Mandag har aldri vært noen høydare, selv om tirsdagen har vært verst. Men den har tatt seg opp den også. 🙂 Håper du får en flott tirsdag Eva <3 Her er det jobb-styret som herjer. Gøy og greit, men blir liten tid til blogg. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg