Vinterland-utstilling på søndag!!

 

Nå har jeg postet min siste tolkning til min foto-utfordring  “Vinterland”, som jeg har hatt gående en uke nå. Så dermed blir dette siste dagen med linkeliste også.
Du kan se min siste tolkning som var:  “Vinterklær”  HER

 

 

Trykker du på linkene UNDER så kommer du til de som har vært med mange av dagene. Siden JEG er ferdig med utfordringen og de fleste av da andre også, så legger jeg altså ikke ut flere linke-lister, men vil du være med i “Galleri Frodith” på søndag kan du fremdeles være med i utfordringen.
Jeg går og “stjæler” bilder jevnlig, og tar nok de siste på lørdagen en gang.
Her er de som har vært med på en eller flere oppgaver: 

 

Fruensvilje.blogg.no
Kjerringtanker.blogg.no
Utifriluft.blogg.no
Monairens.blogg.no
Minmatgaleverden.no
orkidedatter.wordpress.com
Skogenssoenn.wordpress.com
Dedicat.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Pittbulljedda.blogg.no
Bikerpus.blogg.no
Pensjonistgunna.blogg.no
Naturogfhoto.blogg.no
Evaswindow.blogg.no
veronicarona.blogg.no
Annebe.blogg.no
hverdagenformeg.wordpress.com
toivosdatter.blogg.no
natheless.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no
Vestfroken.blogg.no
Deveny.no
Ceciliethereseblog.wordpress.com
Baresteinar.blogg.no

 

Her er utfordrings-listen, som har blitt tolket med et bilde pr dag. (hvis du kaster deg med nå, må du ta flere pr dag)

 

 

Jeg sender deg en invitasjon til “Galleri Frodith” så klart! Og Galleri-direktøren er så klart i ferd med å sy kjole til anledningen. 😉

 


#utfordring #foto #vinter

6 kommentarer
    1. Søndag er holdt av til galleribesøk, – gleder meg til å se alle bildene du har plukket ut! ☺️

    2. Gleder meg til å se galleriet, har jo florert med vinterbilder de siste dagene, og jeg elsker vinter. Takk for innsatsen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg