Virvlende vennskap

 

 

 

Teksten under her skrev jeg om Karidansen i 2015 etter å ha kjent henne kun 2-3 uker på blogg. Jeg fikk rett i mange av mine antagelser: 

 

“Her er en av mine nyeste bloggvenner.

Hun danser sitt eget liv. Hun er Karidansen. Jeg ser henne for meg så klart, enda jeg har kun kjent henne et par -tre uker.Hun er en dame som gjerne slipper ut “oksen” sin om hun må, og er tøffere enn toget når det kreves.

Og som jeg har forstått, så har det krevdes, på flere måter gjennom livet. Dansen er ikke den berømte dansen på roser…Men det er HENNES dans. En dans hun har valgt selv…En dans som har krevd mot og styrke…

 

Karidansen virker snill og mild, leken, søkende og åpen for livets mange fargerike sider.. Samtidig som hun virker jordnær og plantet i neste sekund…

Livets dans er mangesidig, og Karidansen likeså..”

 

Etter å ha danset med Karidansen i et par-tre år utafor blogg-blokka også, in real life, har jeg fått lære at hun er så mye, mye mer. Hun er stø når det trengs, og vaklende når hun leter. Hun er klok som en ugle, og nysgjerrig som et lite barn. Hun er ærlig og herlig. Hun er ikke lenger bare en bloggvenn, men en venn. En snabla god en også. Det har blitt et herlig virvlende vennskap  🙂 

I dag skal jeg treffe Karidansen, og det blir skikkelig kos.  En ubrukt dag ligger foran meg. Det er bare å ta fatt å fargelegge den!

 

 

#Kari #vennskap

7 kommentarer
    1. Tusen takk, Frodith! Litt sen med å titte innom innlegget, men veldig koselig da jeg først fant det! Du er også en “Snabla” god venn…Du blir bare snablere og snablere, synes jeg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg