“Vrææææl!!!”

 

 

Hørte du ikke noe?? Ikke et bittelite pip en gang?
Enda jeg ser ut som jeg roper så det gjaller i hele blokka!

 

Vel…jeg skal love deg at jeg har prøvd, ikke fordi jeg er sinna eller noe. Skulle bare prøve å få litt lyd på her… Men det er garantert sikkert at du ikke hører et PIP…Og ikke bare fordi vi er på nett….men fordi jeg har NULL stemme nesten!! HJÆÆÆÆLP!! 

 

 

 

 

Heldig er jeg som jobber med tegnspråk da…. fordi jeg føler meg ikke veldig SYK enda.. Bare halsen er sår og stemmen borte. Men jeg er SÅ godt i gang på jobb, og akter ikke å gi meg SÅ lett. Så i morgen blir det KUN tegnspråk.

 

Her er det plutselig ikke nett, så jeg er på mobildata, nettbrett og løst tastatur. Som å være på ferie! Da har jeg samme opplegget.

Jeg har en helg jeg gleder meg til også forresten, så SYK kan jeg ikke bli. Men planene skal jeg fortelle om senere  😉

 

#stemmeløs #hals #jobb #helg

11 kommentarer

Siste innlegg