Vurderer å bli nattblogger!

Ja, jeg sa nattblogger, ikke matblogger…He-he..Du ville vel uansett ikke tro jeg på noen som helst måte ville blitt matblogger… 

 

 

Neida…Her går planene i å kanskje bli natt-blogger. Hm…er det en egen kategori liksom?  En egen nisje? Jeg tror kanskje det ikke er det beste tidspunktet om jeg skal “dra” lesere. Men akkurat denne uken er det eneste tidspunktet jeg ser ut til å ha tid..

 

 

 

Dagene på jobb går i ett. Føler meg som en hamster  i løpehjulet.. Fra 7 om mårran og til ca 17-18 på ettermiddagen Noen dager blir det faktisk knapt med tid til å gå på do også. 

Sliter med å holde meg våken lenger enn til kl 21.30.. Sovner med et brak i sofaen..Tumler inn i senga etterhvert. Og kl  02.30-03.00-tiden våkner jeg med et smell. LYSVÅKEN liksom Ikke sjanse å sovne igjen. Og jeg LOVER, jeg har prøvd nå flere dager på rad… Det går ikke. Ender opp i stua, prøver å sovne litt igjen der…til TV. IKKE SJANSE!!  Kan egentlig bare finne fram PC-en å blogge. Bli nattblogger. 

 

 

 

#nattblogg #våkenetter #jobb

 

 

24 kommentarer
    1. Huff……… lange dager på jobb og utslitt hjemme ………….sovne tidlig og våkne midt på natta…………. ikke bra nei :-/ Og det er ikke bare å si at du kan prøve sitte å holde ut enda en time før du kryper til køys. Er man trøtt så er man trøtt og MÅ sove der og da. Håper dagene går seg til og natten like så. At dette bare er en liten greie som ikke fortsetter utover.

      klem

    2. Huff, høres ikke kjekt ut. Vil du prøve oljer for søvn i diffuser så bare si ifra. Men snart er uken over, og da får du kanskje sove bedre igjen? Eller LITT lengre i hvert fall. Godt du sovner tidlig da i hvert fall, og får noen gode timer søvn der 🙂

      1. Må sikkert prøve en sånn olje ja 🙂 Men sover nok bedre til uken 🙂 Ja, blir ofte 5 timer i alle fall 🙂 Det GÅR 🙂 Tipp-topp dag i dag 🙂

    3. Jeg blogger ofte når jeg ikke får sove. 🙂 Synest nattblogger høre bra ut jeg, så lenge det blir ett kort innlegg og du får sove igjen etterpå 😉

    4. Hmmm – ja, hvorfor ikke! Er kjedelig når man er så sliten og ikke får sove likevel! Har hatt en lang sånn periode nå! Helt ferdig! Men, men…… det går seg vel til! Klemmer til deg <3

      1. Helt PUMPA, men våkner og får ikke sove igjen …Håpløst. I natt klarte jeg sove til 04.30. Drøyet til 22.30 før jeg sovnet 😀 Klemmer <3

    5. Blogge om natta… Hm… Vel kanskje smartere enn når jeg brukte rolige timer på nattevakter, sånn mellom 03 og 04 til å skrive tydelige og poengterte mail til ledelsen…(var tillitsvalgt uten frikjøpt tid…)

    6. Ikke gøy når man ikke får sove det man skal! Men du får nok heller forsøke å blogge til halv elleve, så kanskje du sover bedre. Jeg hørte at en powernap gir bedre søvn også. Når du har matpause, så etter du deg fem minutter for deg selv. Hold et nøkleknippe i hånden og slapp helt av. Når nøklene faller i gulvet er det nok. Forsøket verdt da! Klem 🙂

      1. Ja, kunne jo prøvd, men i disse pausene løper jeg rundt med maten i hånda og kopieringskoret i andre. For å rekke alt. Sånn er det noen av ukene mine. Men andre er jo mer rolige 🙂 klemmer <3

    7. Nattblogger er jo ikke så dumt.. har hendt at jeg også har skrevet på natten hvis jeg ikke har fått sove.
      Skjønner at du er slakt når klokka er 21 ish etter lange innholdsrike dager ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg