“White” is the new brown…

 

Eller “Pale is the new tan”…eller noe i den duren..

Man snakker om “Pink is the new black”, “Orange is the new black”.. Ja..du skjønner hva jeg snakker om…? Så med litt kjepphøy tro på meg selv vil jeg slå et slag for blekheten!! Det er altså blekhet som skal overta for solariumsbrun og spraylakkert. 

Og siden jeg er slik en fremadstormende trendsetter (kniser hysterisk 😀 ) så er det altså JEG som skal gå foran med “fanen” og rope “White is the new brown”.

 

 

 

 

 

Litt annet lys…Still white…

 

 

 

 

Deilig var det i alle fall å traske rundt med bare hvite bein….. 😀 

 

#blek #farge 

13 kommentarer
    1. Men det er vel sant…Nå er det jo funnet ut at man skal ikke sole seg så mye..så da er det sånn det blir….Vi blir hvite og fine….og uten skrukker og hudkreft….Er ikke noe rart å se bleke ben nå…Flott er du!

    2. Jeg blir lett brun, men vet ikke helt om det er noen fordel da. Du får trøste deg med at du får nok flere blikk i bikini enn en som er mørkebrun 😎 Det er flest av de brune.

    3. Da er vi flere som følge moten, hihi.😁 Det ser ut til å bli varmt noen dager nå, som frister til shorts og kjoler. Da er det fare for at blekheten forsvinner noe…. Nå sitter du kanskje på toget? Kos deg og håper du får sove etterhvert.🚂

    4. Ser ut som mine bleke. Jeg tok selfie av leggene og sendte til datter med tekst “Norges blekeste legger”. Fikk svar: Har sett blekere”.
      Vanskelig å tro henne…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg