Yndlingene mine

 

Jeg har vært inne hos Bunnytrash og stjålet yndlingene hans 😀 Eller ikke hans yndlinger da, men denne “leken” som vi kan kalle det.
Jeg synes det er morsomt å gjennomføre noen sånne innimellom. Man få liksom sagt litt om seg selv, uten å “utlevere” noen veldig seriøse hemmeligheter. Det passer meg utmerket.

 

Så her kommer:

 

Yndlingsleken!!

Yndlingsdrikke:

Lenge var det Iste, blå, med guava. Men nå om dagen er det visst Pepsi Max med lime. I tillegg til vann og kaffe latte da 🙂

Yndlingsmat:

Mango Lam- indisk rett. Indisk mat slår ALT!!

 

frodith – Favorittmaten min

 

 

Yndlingssang:

Kan ikke si EN sang, men David Bowie er yndlingssanger, så hos han er ALLE sanger fine. Og svak for Katie Melua også, og hennes tekster og melodier. Holdt nesten på å glemme TOMMY TOKYO. Han har både verdenes fineste stemme, melodier OG tekster. Så mulig HAN er øverst på tronen egentlig 😀

 

frodith – Helten synger igjen :-)

 

 

Yndlingsdyr:
Tøyrotter! Gjelder ikke de sa du?? Jooo!
Hvis ikke sier jeg katt.

 

frodith – Salt og Pepper lever livet...

 

 

Yndlingsaktivitet:

Har nok flere som bør nevnes her: Spise, snakke (gjerne tegnspråk) reise, kle meg ut og ta bilder.

Yndlingsbutikk:

Helt klart Desigual. Men den finnes ikke i Norge. Ikke i Gøteborg lenger heller. Lurer på hvor langt jeg må reise for å finne en fysisk butikk nå….? Hm…

Yndlingsfarge: 

Turkis!! Ingen bombe kanskje?? 😀

 

frodith – Turkis eller rødt?

 

Yndlingsfilm:

Ser ikke så mye film lenger, mer serier. Men jeg har flere jeg har likt veldig godt: Avatar, Bienes hemmelige liv, Stormenes tid (egentlig en serie men en miniserie vil jeg si, så den får lov å bli med :-D)…Ja-ja…spør meg om serier en annen dag, så skal du få en liste 😉

Yndlingsland:

Norge. Kommer jo litt an på da. Men å bo i, som jo er det jeg gjør mest av her i livet, så velger jeg Norge. Ellers er det fint med Skottland, å reise i.

 

 

frodith – Land med vær- reis dit med klær ;-)

 

Yndlingsby:

Her gjelder for meg samme som over. Liker Oslo, her jeg bor. Føler meg trygg og glad her.
Mange andre fine byer å reise til, både i Norge og utenfor. Edinburgh, Riga, Gøteborg, Bergen, Tromsø, ja bare for å nevne noen.

Yndlingsblomst:

Jeg liker hestehoven, fordi den er den første som dukker opp. Og liker løvetann pga frekkheten, staheten og sterkheten. Er ikke så opptatt av blomster ellers. Har ikke inne-blomster.

 

 

 

 

Sånn, det var det!! 😀

 

Har du noen yndlingssaker?

 

 

#yndlingssaker

5 kommentarer
    1. Yndlingsakene mine er kattene mine 😍😊

      Yndlingsdrikke: Pepsi Max

      Yndlingsmat: Kylling

      Yndlingsfarge: Bergunderrød

      Yndlingsfilm: Må vel være Grase

      Yndlingsland: USA

      Yndlingsby: Honningsvåg

      Yndlingsblomst: Tulipan

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Klart jeg har yndlingssaker…..! Yndlingsbyen er Trondheim – yndlingslandet er Norge, og litt Danmark – yndlingsdrikken er vann og kaffe (og litt vin i ny og ne) – yndlingsblomster er røde roser – yndlingsfarge er rød – yndlingsfilm er Notting Hill (har sett den sikker 20 ganger)……………… klem <3

    3. Det har jeg sikkert – en av de er min yndlings mat som dessert er Tilslørte bondepiker. Det er like godt som det er mektig å det er bra at jeg ikke spiser det så altfor ofte. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg