Zyrtec-monsteret…

 

Jepp, det er meg det…


Hvis du synes jeg ser litt “rar” ut, så stemmer det… 

Jeg er på nippet til å sovne… Hele tiden!

Begynte med Zyrtec når vi reiste på Campingen. De som driver Solbergstøa Camping holder ikke BARE på med camping, men også hjorteoppdrett og gressproduksjon. Og jeg er jo litt allergisk… 

Ja ikke mot hjort da, det vet jeg ingenting om…Men mot gress. 
Har ikke merket noe til trøttheten mens vi var der nede. På farta hele tida, og da går jeg jo ikke akkurat ned for telling…

Men i dag!!! Fysj!! Helt “i koma”. Merket allerede på bussen at jeg var i ferd med å “forsvinne” litt 😀

 

 

 

Har kommet meg hjem.. Hyler innpå med kaffe. Og håper jeg “holder” til klokka 21.

Nå har jeg noen late dager i byen, før jeg setter snuten mot Bergen 🙂 
Ååå, sommer altså!!

 

 

#allergi 

9 kommentarer
    1. Bra at du har allergitabletter å hive inn på….. Har du prøvd AERIUS? God effekt på øyne, nese, hals…. og iallefall blir ikke jeg trøtt av de 🙂 Zyrtec har den effekten at man blir trøtt 🙂

    2. Det er et fantastisk flott sted dere er på. Sjekka via google så der er det mange muligheter. Kos dere med det som er der. Det er mye rart man kan dyrke, alltid noen som liker det bedre enn andre. Ha en fin dag.

    3. Trodde ikke man ble så trett av de, men du har sikkert rett.
      Jeg tok zyrtec da vi var på pilgrimstur i Spania ,hver dag, men i tillegg tok jeg sovemed. som jeg pleier.
      En kveld hadde jeg tatt feil og tatt en halv zyrtec i stedet for en halv sovemed . Sov like godt for det…:)
      I natt tror jeg ikke jeg trenger noe, stuptrøtt etter dagen. Godnatt!

    4. Oj! Godt du har kommet deg inn til byen igjen. 🙂 Men så fint der har hatt det. Og farvel til den fine kjolen. Gleder meg til du kommer til Bergen 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg