VANILJE OG PEPPER <3<3

Den beste kombinasjonen, EVER. Vanilje og pepper… Mmmm, herlig!!  Ikke sant?  Og det er også damen som hadde bloggen som het Vaniljeogpepper. Hun er en vakker person, masse fine meninger, engasjement, en flott mor og en herlig venninne vil jeg tro. Jeg kjenner henne ikke der UTE, men håper å gjøre noe med det snart. Føler jeg har blitt litt kjent med henne her INNE hvertfall 🙂  Og hun har vært en god bloggvenn. Og jeg skriver ikke om Vaniljeogpepper fordi hun har bursdag en gang i dag, men man skulle jammen tro at JEG hadde det,  i går… For da jeg kom hjem i går, lå det nemlig en stor pakke fra Vaniljeogpepper der 🙂 Forrige uke hadde jeg et innlegg om klær som stikker og klør, og at ting ikke kan bli mykt nok å ha på seg, ikke kan bli sømløst nok, for denne “prinsessa på erten” som ikke tåler noe som helst.. Vaniljeogpepper er verdens søteste, og tilbød seg å sende meg en slaskebukse, myk og slasktete så man ikke kjenner man har den på, som jeg skulle FÅ av henne.. I går kom den deiligste buksa i verden,  i posten. Og sammen med den hadde hun sendt verdens fineste og snilleste rotte, som ikke var NOE skummel og som kommerr til å få plass i stua vår. Navnet på den blir selvfølgelig Vaniljeogpepper. Så har jeg henne her litt i stua mi framover 😉 Som mange vet er jeg litt redd for de rottene ved Akerselva, som er store som katter,  og de rottene som KANSKJE befinner seg i søppelhuset….og det var nok DET Vaniljen tenkte på  da  hun ville gi denne rotta et nytt hjem som hun sa 🙂

Vaniljen: Buksen når ABSOLUTT opp til forventningene hva komfort angår, det merkes virkelig ikke at man har den på!! Og rotta ble godt mottatt av både meg og samboeren. Han synes også den var HELT herlig, og kjente en tam en tidligere som var på den sizen 😀

Tusen tusen millioner takk Vaniljen, dette var så utrolig flott av deg. Jeg satt her som et stort glis i hele går. Med buksa på og med rotta litt både her og der 😉  Jeg håper du kommer tilbake i en eller annen form på blogg  <3 for du er så kos å ha litt jevnlig kontakt med 😀 <3 
 


Herlige myke og superløse bukser fra Vanijeogpepper (ikke fullt så herlig bilde, ha-ha)

Herlige, søte rotta i profil- nå får den navnet Vaniljeogpepper, så jeg har henne i stuen min på en måte 😉

 Og litt vill ble den utpå kvelden 😉

Er ikke dette verdens beste Vaniljeogpepper?

44 kommentarer
    1. Må innrømme at jeg flyr avgårde ja, men nå skal jeg sette meg med beina høyt å se på Hell’s Kitchen, bare for å ikke gjøre noe annet liksom, hehe. Hadde nok trengt en rotte i veska som jeg kunne kosa med mellom slagene, det ble 10 timer på jobb i dag PUH!! Klager ikke, jeg er i rute, tror jeg 🙂 Takk for stor god klem og fine ord, det varmet, klem tilbake til snille Frodith <3

    2. Unni: Du flyr avgårde Una? I full fart om dagen du stakkar. Tror du hadde trengt en liten rotte du også, som kunne vært med i vesken din 🙂 Må kanskje strikke en til deg jeg 😀 Ja, da er herved takken overlevert Vaniljen fra Una, for det må skje HER nå 😀 Altså Vaniljen, Una er glad for at jeg slipper å løpe rundt bukseløs, hi-hi, og det er JEG også 😀 Håper du får slappet av litt i timene etter jobb da, at det BLIR noen timer fri etter jobb liksom..? Stor god klem fra Frodith til fineste Una 🙂 <3

    3. Jeg har aldri hatt den æren å lese bloggen til Vanilje&Pepper, men hun er sikkert en av de snilleste vennene du har 😀 Takk henne fra meg for at du slipper å gå bukseløs, hehe, og i tillegg har fått et koselig husdyr, som ikke trenger annet stell enn kos 😀 Fortsatt god kveld fra Una i vinden <3

    4. Lithanna: Ja, det var herllig å få, og super-koselig av henne 🙂 Buksene var gode, rotta var skjønn, som Vaniljen selv 🙂 Kjempekoselig. Rotta sitter her ved skulderen min og titter 😉

    5. Vanilje&Pepper: Skjønneste Vaniljen, dette var koselig, at du kom hit og så alle som hadde lagt igjen noen ord 🙂 Vi mener det så veldig. Navnet: Det var nytt navn til DEG det, tror jeg ? Jeg sa at jeg håpet du kom tilbake som Salt eller noe, i ny blogg, og da var hennes forslag Peanuts& Buddha 😀 For rotta, den må bare være VaniljeogPepper her hos meg <3<3 Den satt her så fint og ventet da jeg kom hjem, og samboeren hadde passet den 😉 Angående buksa, jeg prøvde å strekke den oppover 😀 men er nok litt lang i overkroppen, for over puppene kom den ikke, he-he.. Som du så her i dag, så er du dypt savnet her inne allerede. Og vi sier alt det pene om DEG og Vaniljeogpepper-DEG <3<3 Stor og god klem meg, til Peanuts&Buddha, Vaniljeogpepper eller bare DEG rett og slett 🙂 <3<3

    6. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHhh,så koslig for meg ,når det blir så mye fint sagt om meg..eller VaniljeOgPepper meg.
      Jeg liker selvsagt å behandle folka mine,dere, på en god måte fordi det syntes jeg dere fortjener -dere er minst like gode som meg,om ikke enda godere ;))
      Jeg ser jo det gliset der på bildet,den buksa sitter som et skudd..ikke nok med det,den kan du faktisk dra opp til over puppene,å da blir det jo en buksedress-veldig stilig!!
      Ser ut som rotten får det godt der -jeg gjorde et godt valg -å du gav den et flott navn <3 <3
      Nemesis forslag til nytt navn syntes jeg var genialt.

    7. dottehaseinarsonhasarvidiosadn: Håper du har en fin dag 🙂 Her er sol, og kanskje litt varmt. Det får vi se når jobben er ferdig 🙂

    8. Nemi Rebella: Ja, god som gull 🙂 Jeg ble glad som ei lerke og koste meg i sofaen med bukse (vi elsker sånne ja 😀 ) – og rotte hele kvelden. Den sitter nå på sofaryggen og ser på meg. Fine øynene <3 Og det er en liten påminnelse om fine Vaniljen hver dag, håper hun kommer igjen som Salt eller noe annet en gang snart 🙂 Savner å ha henne inne her, lett tilgjengelig. Suss på henne og suss på deg <3

    9. Hanne: JA, det skal jeg love deg var tirsdagen sin det, god som en fredag for å si det rett ut. Avslutningen med bukse og rotte var bare helt topp. De var myke begge to,og skal bli slitt ut helt sikkert 🙂 Ha en super dag du også 🙂 Klem til en solfylt Hanne 🙂

    10. Vanilje&Pepper er god som gull <3 Hun har fått meg til og hyle av latter, blitt lynforbanna (ikke på henne, men på andre ting...) og sprute ut i gledestårer :,)
      Utrolig lekker bukse, elsker slike slækkebukser 😀 Kos at du ha ha en utgave av Vanilje&Pepper i stua da ^_^
      Savner og ha henne her inne jeg <3

    11. dottehaseinarsonhasarvidiosadn: Ja, hun er skjønn. Synd hun ikke er på bloggen sin mer. Håper hun er på full fart tilbake snart 🙂 Men uansett har jeg nå litt Vanilje i sofaen 😉 Buksa var supergod 🙂

    12. ladyaugust: Hei snuppelupp, ja den var så deilig. Hun kom med tilbud om bukse etter det klageinnlegget mitt om de vonde klærne som gnaget meg til blods… så nå koser jeg meg hjemme i verdens videste og mykeste bukse, hun er supersøt som sendte det!! 🙂 Og rotta, var ikke den herlig? 😀 Nå er jeg altså ikke redd rotter mer!! 😉 og med den i sofaen husker jeg på Vaniljen litt hver dag 🙂 Ja, jeg merker du er opptatt i edderkoppkjelleren 😀 Bare du ikke forsvinner HELT der nede i kjelleren, så er det lov med pauser fra blogg vettu. Men savner nye edderkopptegninger og annet fjas fra deg da vet du ;-D Kom når du får tid 🙂 Store knuse-klemmer fra meg <3

    13. Så fin bukse, du kledde den.
      Så snill Vanilje og Pepper er som sender deg denne, og for ikke å snakke om rotta, super rotte.
      Dette var en lykke tirsdag det….
      Ha en super dag.

    14. julianogmamma: Ja, den var skikkelig godbukse 🙂 Elsket den. Og rotta også 🙂 Ha en fin dag du også, fine mamma til Julian 🙂 klem <3

    15. passion4lifeandtravel: Ja, veldig kos med buksa og rotta 🙂 buksa var SÅ deilig å ha på, ikke en stikkete flekk på den 🙂 Og rotta er den søteste i hele verden GARANTERT, hvertfall innen rotte-verdenen 😉 Og den var ekstra nydelig fordi den kom fra henne, og sitter fint på sofa-kanten min og titter på meg med de fine øynene. Og nå er jeg nok LITT mindre redd rotter etterpå 🙂 Jeg fikk også et kort til jul fra henne, og det var så kos 🙂 Jeg får ikke særlig julekort, så det var veldig hyggelig det også. Ja, vil gjerne treffe Vaniljen jeg også 🙂 LIVE 🙂 <3 Ha en fin dag du da 🙂 Stor god klem til deg også 🙂

    16. Lisbeth Pedersen: Ja, det var kjempekoselig 🙂 De var skjønne begge to, både buksen og rotta, akkurat som giveren. Og du kjenner til rottene ja, herlig størrelse på den også 🙂 og MYYYYK den også 😀 Ha en kjempefin dag du også 🙂 klem <3

    17. Hei snuppings. Såå kul bukse ! 😀 Skikkelig slaskebuske og det er deilig det. Savner vaniljen <3 Har ligget flatt de siste dagene så lite aktivitet fra meg, edderkoppkjellere kan ta piffen fra de fleste skal jeg love. Ha en fin dag klæmmeflat <3

    18. Jeg begynte faktisk å gråte av dette fine innlegget…det er var fordi jeg synes den personen som du snakker om er så skjønn, hun har og gledet meg sånn innmari med det morsomste kortet du kan tenke deg, og det dumpet ned i postkassen min da jeg midt i en periode som var i overkant hektisk siden sønnen var så syk, og så mye skjedde rundt meg, og fordi du laget så fint innlegg om det flotte buksen og rotta, og fordi jeg savner bloggen hennes veldig.
      Stort sett hver eneste frokost i full fart på vei til jobben har jeg vært innom bloggen hennes, og ble kjempelei meg da hun bestemte seg for å ikke blogger lenger <3
      Hun er et menneske jeg jeg gjerne skulle ha hatt i den virkelige vennestallen min <3
      Heldigvis har jeg adressen hennes ned i en eller annen flytteeske sammen med andre viktige papirer, og bare jeg blir ferdig med nok noen tøffe flyttegreier, så skal den adressen frem i lyset <3
      Gratulerer med et herlig husdyr, nå kommer alle møtene til å gå som svisj...og du kan komme deg hjem å kose med husdyret ditt <3

    19. Herlig 🙂 Så kjekt å få da. Og du er jo en god bloggvenn du også 🙂 Buksen ser utrolig deilig ut og passet deg perfekt.
      Hehe rotten var også fin. Da min datter flyttet hjem igjen fra Cardiff hadde hun kjøpt med seg hjem en svart rotte, den er helt make til din.
      Ønsker deg en strålende dag

    20. inneuteferdig: Den gaven gjorde fredag-tirsdag til en perfekt dag 🙂 Mye moro på slutten av dagen, med vill og gal rotte i hus 😀 Jeg nyter 🙂 Ha en fin dag <3 Klem<3<3

    21. Bente og Lars O: JA, det var kjempesnilt, og den var supermyk og deilig 🙂 Hun er ei nydelig dame, håper hun setter i gang en ny blogg 🙂 Og rotta, skjønneste dyret, Mitt første husdyr 😀 Så kosleig at du synes jeg er en fin bloggvenninne <3 Veldig kos å høre <3<3 Klem

    22. Av og til får vi slike hyggelige overraskelser, og de gjør ting så utrolig mye kjekkere. Verden er jo ikke så verst alikevell den.
      Nyt begge deler du. Kjempekoselig å kjenne seg hjulpet.:)

    23. Min matgale verden: Ja, hun er kjempekos :.-) Tirsdag-fredagen ble helt perfekt til slutt 🙂 Skikkelig haremsbukser, og snilt husdyr, hvem kunne ønske seg noe mer 😀 Ha en fin dag Kjersti <3

    24. kommensalisma: Og selvfølgelig DU, men det har jeg nesten REGNET med nå 😀 I dag er det onsdag, og dagen i dag er også full av ekle møter, men det er onsdag og snart helg 😀 Skal gjøre ferdig en veske i dag etter jobb 🙂 Og ellers kose meg 🙂 Håper du skal gjøre noe hyggelig i dag 🙂

    25. kommensalisma: Ja, dette var så koselig 🙂 Rotta ser bare snill ut og sitter så fint der på sofaryggen nå 🙂 Skikkelig herlig bukse, stikker ikke det minste 😀 og klemmer INGEN steder 🙂 Jeg ser litt gal ut i øynene her,men det spiller ingen rolle fant jeg ut, det er buksa som skal i fokus <3 Gode, fine Vaniljen 🙂 Håper hun blir med 24. 🙂

    26. Hun er så utrolig til å overraske! <3
      Hun har gledet meg stort mer enn en gang! Når jeg minst har ventet det.. Setter henne veldig høyt! *respekt og beundring*
      Den buksa var tøff, bildet var tøft også!! Ikke trang eller stikker?? hehe..
      Rotta kunne ikke fått et finere navn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg