Tid for de umulige valgene igjen…. OBS! ( absolutt IKKE politiske valg..;-) )

I dag er det  dagen  for  avsløringer og valg… Man kan ikke bare sitte på hver sin tue med masse hemmeligheter, kan man? Hvordan skal man bli kjent da? Jeg har hatt noen sånnne runder her før, hvor man har  blitt stilt overfor en haug med umulige valg…. For du huske vel leken man hadde som liten, hvor man måtte velge mellom to goder, eller to onder…  ( Les HER ) Den slemmeste jeg har hatt på bloggen her , er nok den hvor man MTTE velge mellom masse ekle ting: ekle spiselige ting…ekle gjøre-ting… Litt i “Fear Factor”-gaten.. ( Les HER ) Jeg har lovet at jeg ALDRI skal ta den igjen, for noen synes det kanskje ble i overkant ekkelt?… he-he.. Hvertfall nesten jeg…  Så dette er en mildere variant, hvor jeg egentlig bare vil vite litt mer om deg som sitter i andre enden.. Og siden det blir alt for mye å holde styr på, om folk skulle få velge fritt fra øverste hylle og alle mulige hyller…., så må det nok være JEG som bestemmer hvilke valg du får…. Så, her er altså igjen en VALGETS KVAL, hvor du får muligheten til å endre lltt på livet ditt, om enn bare for en liten begrenset periode HER INNE 😉 

Hvis du kunne velge…. 

 

1)  ville du da vært   Homer Simpson eller Donald Duck ?


(google)
 

2) ville du da vært en tøff veps ELLER ville du vært en tøff bjørn?


(google)
 

3)  ville du da vært Albert Einstein ELLER   Petter Smart?


(google)
 

OG 

Hvis du fikk muligheten nå i voksen alder, til å få noen nye egenskaper, eller la oss kale “en spade for en spade”  å kalle det Superkrefter, vile du da ha:

4) Kunnet fly i luften ved egen hjelp (vinger) ELLER ville du kunne beveget deg i en  ubegrenset tidsperiode og HURTIG under vann?

 

Bare svar i kommentarfeltet, så blir jeg så glad atte 🙂 Og svarene MINE på det samme, kommer senere;-) 

49 kommentarer
    1. Livsrom: Jeg tolker det dithen at du hvertfall har humor 😀 som orker å velge mellom å skulle være Donald eller Homer for en dag 😀 Og jeg tenker at du bedre liker å gå med rumpa bar, enn å være tykk og skallet 😉 Ha-ha.. neida.. Jeg vil nok være Homer, og svaret på hvorfor det kommer senere… En helt naturlig årsak nemlig 😀 Ja, tenk å være bjørn da 🙂 Deilig, bare sove gjennom den teite vinteren 😉 Ha en bjørnefin kveld du også 🙂 Håper formen er bede i dag 🙂 Klem <3

    2. 1.Jeg ville vært Donald, ikke fordi jeg syns det er så fantastisk, men jeg vil ikke være tykk og skallet. Det ble et valg mellom to onder. 2. Bjørn uten tvil, tenk å kunne sove seg gjennom vinteren. Slippe å tenke på snø og slaps, herlig!;) 3. Så ville jeg vært Einstein. 4. Jeg ville fly, mest fordi jeg ikke er SÅ glad i vann.
      Men nå lurer jeg egentlig på hva du tolket ut av det? Ha en fortsatt fin kveld:) Klem<3

    3. Jeg er visst litt spes 😀 Ha en fin-fin kveld du også, nå skal jeg legge tvillings, de sitter og roper på Lady gaga 😀 Nei, forresten de roper bare gaga, he he. Klem fra oss, gaga <3

    4. Mamma til 2: Du er en luring for om du er en veps, med dykkersertifikat, så får du jagge gjort begge ja 😀 Både flydd og svømt kjempefort… Og jammen meg vil du være bjørn OGSÅ 😀 Ha-ha 😀 Noen ganger vil ikke folk velge NOEN av alternativene mine, for ekle eller vanskelige, men du vill jammen meg være både bjørn og veps 😀 Den er grei, jeg tillater litt ekstra for enkelte 😉 Nei, det der med rumpa bar kan være litt ekkelt… føler meg litt naken jeg også da 😀 Herlige svar fra deg altså 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klem <3

    5. Jeg ville vært en bjørn, tatt med meg mann og unger og gått i hi snart. Donald er grei, men er ikke sikker på om jeg ville gått med rumpa bar, he he. Petter Smart(ere). Har dykkesertifikat, så da sier det vel hvilket element jeg velger. Velger veps, da får jeg jo både stukket og flydd også 😀

    6. cynaracardunculus: Ja, du passer til å tasse rundt å spise blåbær du 😀 Jeg er glad i å vær IIIIII vann, men ikke UUUUNDER.. 😀 hi-hi Jeg ville egentlig trodd du ville valgt Homer, jeg velger han, og senene skal jeg fortelle hvorfor 😀

    7. Hehehe 😀 ,så gøy jeg ville svart :
      Donald
      Bjørn (tasse rundt å spise blåbær)
      Einstein OOOOg jeg liker meg godt under vann,men jeg ville deff hatt vinger å flydd selv !!

    8. Helge: Du er førstemann under vann her 🙂 Det var gøy 🙂 Ikke noe flyging på deg 🙂 Ja, jeg må vel få stemt litt snart jeg også 🙂 Ja, kaos blir det uansett 😀 He-he .. Ha en fin kveld 🙂

    9. Mine svar er Donald, Veps, Smart og hurtig under vann. Det var et lett valg og appropo det så forhåndstemte jeg i går – pleier det. Fort og gæli kanskje men kaso i sikte blir det uansett – alltid noen som klager.

    10. Donald er jo bare snill, opplever enormt mye rart, og familien er viktig for han.
      En bjørn passer på ungene, kan faktisk løpe fort, og skremme de som måtte passe å skremme.
      Hadde jeg hatt styrken kunne jeg jo gjort enda mere selv, og ikke slitt ut han hjemme.:)

    11. inneuteferdig: Ja, du hadde vel ikke hatt stor brukk for å fly eller å svømme under vann… Nei, her må det STYRKE til 😀 Ja, du får velge det du da 🙂 Så bjørnen da, passer jo fint 🙂 Ha en sterk og fin dag 🙂 Klem <3

    12. Hanne: Ja, de holder seg godt, Donald og Petter 😀 Og Homer, han er ikke nerdete, men heller litt lat og treg 😀 Hi-hi, godt du ikke valgte han, for det passer jo ikke deg 😉 Og med vinger ønsker visst de fleste seg 🙂 Ha en fin dag Hanne 🙂 Klem <3

    13. Jeg er Donald uten tvil, en sterk bjørn og Petter Smart.
      Om jeg kunne tilegne meg noen krefter da ville jeg vært sterk..
      Rett og slett fordi da hadde tingene kunne gått mye fortere for alle sammen.
      Ikke dumt du. Blir en fin fin gjeng ut av dette.:)

    14. Lisbeth Pedersen: Ja, flyr du på egenhånd kan du jo ha full kontroll 😀 Hadde sikkert vært deilig 🙂 Homer lever jo et ganske deilig å bedagelig liv, det høres heller ikke verst ut 😉 Ha en fin dag du også 🙂 KLemmer <3

    15. Ja, det skulle du ha likt å visst…
      Donald
      Veps
      Petter Smart.
      Med vinger..
      Begrunnelse, jeg liker Donald, den andre kjenner jeg ikke så godt, heldig vis, han ser då nerdet ut..
      Veps, da kunne stikke noen jeg ikke likte.
      Petter Smart… hører til Donald familine, og er evig ung. Albert har gått ut på dato..
      Vinger… fly hvor jeg ville..

    16. Ville nok vært Homer for Donald er alltid så uheldig 🙂 Så var det en ekle vepsen som for meg til å løpe, liker de ikke, så da må det bli en bjørn så kan jeg skremme vepsen. Og så kanskje Einstein. Å kunne fly hadde vært tingen, da hadde jeg nok blitt kvitt fly-skrekken min.
      Ha en fin dag
      Klemmer

    17. julianogmamma: Ja, bare å fly seg en tur til SYDEN for helga 😀 Og returnere i all hast når mandagen kom 😉 Hyggelig å se deg igjen forresten
      😉 Klem <3

    18. muumimamma: Donald er snill og god, og det er du også 🙂 Ja, med så mye fektende folk rundt omkring er det tryggere med å være Bjørn 😀 Fjellturenen hadde vært blåbær, men noen små flaksinger innimellom 😀 Jeg hadde trengt det nå tror jeg 😉 Dårlig kondis om dagen..

    19. kommensalisma: Ja, alltid like sorgløs i neste nummer, uansett hvor dum Onkel Skrue er mot han eller hvor uheldig han er i forhold til Fetter Anton 😀 Ja, som veps og som Donald, kunne du jo også flydd, du er helt klart et fly-vesen 😀 Ja, kiler i magen.. kan nesten kjenne det nå 😀 Stor klem til flyvende Kommensalisma 😀

    20. Jahahhaa-
      Homer Simpson – Han har ivertfall en jobb som betaler XD
      En tøff bjørn – bjørner er søøøte 😀
      Einstein – Han er en luring 😀
      Og så ville jeg kunne fly i luften, fordi det har jeg alltid hatt lyst til 🙂

    21. Jeg liker ikke Homer, så Donald it is! Og uansett hvordan man vrir og vender på det, så er Donald snill og god, og det er jo sånn jeg helst vil være 🙂 Doh!
      Og helt klart vil jeg være en bjørn! Jeg hater veps, er livredd for dem. Derfor har jeg alltid en insektgrill i nærheten om sommeren, og kommer det en gulstripete stikkedingser for nær, havner den på grillen! (Elektrisk fluesmekker) Hvis det finnes flere som meg hadde jeg nok ikke levd lenge. Jeg er dessuten samboer med en Bjørn, og han ville sikkert satt pris på ei binne 🙂
      Petter er min favoritt 🙂 Han er bare smart og morsom. Einstein var jo mer eller mindre gal. Smart, ja, men ikke helt min type.
      Jeg ville kunnet fly! Tenk så lett å gå på fjellturer og sånt uten å måtte klatre. Bare fly opp og ned de bratte skrentene, eller å bare svippe seg selv til byen uten å måtte tenke på parkering 🙂

    22. Jeg ville vært Donald! Han møter det utroligste av utfordringer, men rister det av seg, og stiller like sorgløs i neste nummer – alltid! 🙂
      Jeg ville vært en veps faktisk – flyyyyy (det kommer jeg tilbake til;)
      Petter Smart!
      Jeg vil flyyyyy… jeg har drømt om det fra jeg var liten! Tenk så deilig det ville kile i magen! 😀

    23. Nemi Rebella: Helt enig med deg med flyvinga 😀 Jeg synes det høres deilig ut 🙂 OG veldig smart å være Donald og få reise hele verden rundt ja 😀 Han er jo virkelig i de fleste land 😉 Du er den fineste bjørnen i verden Rebellaen, helt garantert 🙂 KLemmeflatsomenbjørn <3

    24. Donald, fordi han får reise rundt i hele verden!
      Bjørn, fordi de er nusselige og har like “myke kanter” som meg ^_^
      Petter Smart, han er smartest :3
      Jeg ville seff flydd med egne vinger, jeg har drømt at jeg kunne fly neon ganger og det er helt herlig! Kunne sammenlignes med og svømme i lufta xD

    25. Min matgale verden: Ha-ha, ja du tror bedøvelse går fint ja…? Hvis jeg besvimer, så ber jeg bare om unnskyldning etterpå 😀 Ja, det med flyplassen var jo ideelt for deg, slippe den kontrollen og alt stresset der 😀 Ja, det skal jeg ordne 😉 OG det med å være bjørn høres jo herlig ut, du kan jo skremme alle ekle SMÅ-kryp, som dør på tannbørsten din og sånn OGSÅ 😀 Ja, jeg regner med denne saken hos legen er “blåbær” 😉 Hvis ikke får du nok høre om det 😀 Stor klem <3

    26. Fru Stussli: Herlige svar 😀 Gul, ja du er jo så glad i gul 🙂 Klart du må være Homer 😀 Og du som er så glad å snorkle, KAN jo være under vann så lenge som bare det, MED vinger sikkert også 😀 Så der fikk du i pose og sekk 😉 Og nebb trengeer dere ikke, kan godt være uten vinger også forsåvidet, the Superman-way 😀 Håper du og Frk Emma får en herlig gul dag 🙂 Klemmeflatsomenpannekake <3 😀

    27. Bedøvelse…brrr…..går så fint atte! Jeg vil være Homer, og bare være helt lat, teit, egoistisk og smådum….og så vil jeg såklart være en stor sterk bjørn!! DA skulle jeg skremt folk jeg er litt redd for da!! Ringt opp og BRØLT i telefonen…ah…deilig! Og Einstein kunne jeg godt vært…. Til slutt vil jeg gjerne fly jeg, for da kunne jeg unngått flyplasser, og bare flydd UTEN alt det der styret på flyplassen!! Du det VIL jeg!! Kan du ordne noe for meg der?? Så slipper jeg unna flyplasskrekken min!! Ha en fin dag, bedøvet eller ikke, vips så er det over.) Klemklem

    28. God morgen Fineste Frodith!
      1.
      Homer!!! Hr Stussli elsker Homer og da vil jeg være ham 😉 Dessuten tror jeg ikke Donald er så lykkelig, er jo støtt uheldig og har en nebbete kjæreste og greier. Nope Fru Stussli vil være gul og glad 😉
      2.
      Veps! Fru Stussli vil fly og være gul på en gang 😀
      3.
      Petter Smart. Grunnen er noe med gult ( egentlig er det bare det at jeg LIKER Petter`n best)
      4.
      Oi den var vanskelig…. Jammen jeg har jo lyst på begge? Jeg lar Frøken S avgjøre.
      -Vi går for vingene (men nekter å ha nebb) og så tar vi dykkerkurs og kan være der også.
      Ha en strålende dag vennen
      Klemklem

    29. ladyaugust: Nope, ta en føflekk. Men liten og ikke særlig farlig visst… Men bedøvelsen er jo nok i seg selv til å vippe meg litt av pinnen… Men hele greia tar 30 minutter… så er visst ikke SÅ farlig… Hm…

    30. ladyaugust: Ha-ha, det er så deilig med sånne svar 😀 Ja, hvor mange veps ser man på venterommet liksom 😀 Og skummelt å bite seg selv i tunga og hovne noe aledeles for mye pga allergisk for seg sel 😀 Herlig! OG du som er så glad i blåbær, pai, honning og søte ting, supert med bjørn 😀 Ha en super da du også søs :-)Jeg skal noe bittelitt skummelt nå på mårran, med fort ferdig.. KLemmeflatsomenbjørn <3

    31. Donald såååå klart og jeg ville aldri vært en veps for de er skumle dessuten er jeg allergisk mot dem og det hadde jo vært for sært å være allergisk mot seg selv, tenk om jeg hadde bitt meg selv i tunga foreksempel, da måtte jeg gått til legen å fått sprøyte og sist jeg var hos legen var det ikke mange vepser på venterommet i alle fall, dessuten hadde jeg nok bitt hun sykesøstra i finger’n når hun skulle stikke meg. Så det hadde blitt bjørn for de spiser honning og blåbær og blåbær spiser jeg også haha. Så ville jeg såklart vært Einstein for han Petter finner opp ting som ikke funker 😉 Jeg kan jo fly så jeg fortsetter bare med det, riktignok når ingen ser meg <3 Klæmmefiiin dag til fineste søs <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg