Her er de igjen :-D

Nå mens jeg ligger her, med armene NESTEN i fatle… passer det godt med noe forhåndsskevet, og noen repriser.

 

Her kommer altså en oppdatert liste over de som er med i Vår-foto-challengen min. JEG kommer

sterkere tilbake med mine tolkninger, når armer og  JEG er i form.

 

kjerstisandnes.blogg.no

utifriluft.blogg.no

natheless.blogg.no

evaswindow.blogg.no

dedicat.blogg.no

annebe.blogg.no

karidansen.blogg.no

lulltove.blogg.no

elinslaaen.blogg.no

missmusicalqueen.blogg.no

ssilje89.blogg.no

denblaasteinbukk.blogg.no

movingon.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

 toveview.blogg.no

inneuteferdig.blogg.no

 

Vil du være med i foto-challengen er hovedinnlegget HER,

og der finner du listen med utfordringene 🙂

 

 

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto
7 kommentarer
    1. Ønsker deg bare en god bedring jeg,,og du får bare ta det med ro til det verste er over. Ikke noe annet og gjøre med det tror jeg. Sikkert vondt som fy:-((

    2. Kjekt å se at så mange er med og gjør utfordringene 🙂 Og synd du sliter sånn. Håper på rask forbedring.
      God bedring igjen. Gode klemmer til supre deg <3

    3. god bedring
      håper du tar doble doser med omega 3 for ledd ,det er anti imflammatorisk og egentlig eneste som hjelper mot senebetennelse
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg