Tatt av kvinnene…. igjen :-)

Ja, for hun slutter nemlig ikke å TA om seg av livet denne jenta… ;-), Tattavkvinnene.blogg.no 🙂 Og heldigvis for det <3

Sara er en gladjente… med fin livsappetitt. Hun lever livet som hun ønsker det, og ser ut for å ha målene sine klare og energien til å gjennomføre dem 🙂 Sara er ung, glad, virker snill, med hjerte på rette sted og bestemt og ikke en man diller med likevel. Hun er ikke gamle jenta ennå, men hun virker moden på meg. En jente med stort hjerte og varme for andre.. Like vakker inni som utenpå <3

Hun har akkurat flyttet innad i byen min her, og har hatt en vår som liknet en smule på min når det gjelder stress tror jeg. Hun er nylig ferdig med bachelor-grad i medier og kommunikasjon, og etter det jeg vet er hun litt på jakt etter jobb innen faget.

Tattavkvinnene.blogg.no er en blogg med mye variert innhold, og Sara legger mye i å ha en “ordentlig” blogg både når det gjelder innhold og layout. Så ta deg gjerne en tur inn å besøke henne HER. Men jeg har så klart feiret Sara før jeg her på blogg, og forrige bursdagsinnlegg finner du HER 🙂

 

Så Sara, midt i sommerferien og all solingen….titt opp fra boken din på stranda:

 

Gratulerr så mye med dagen din!

Håper du får en strålende dag, med Mathias eller venner eller mamma og familie.

Fortsett å være den du er, for det vil du komme langt med tror jeg <3 Verden ordner seg  for

snille jenter er min erfaring 😉

Stor bursdagsklem på dagen din <3

 

Og kjenner jeg deg rett er du mer glad i IS nå i varmen, så her er dagens bursdags-is 😉

 

 

 

Kjenner du Sara/Tattavkvinnene?

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #blogganbefaling #tattavkvinnene
18 kommentarer
    1. 🙂
      kjekt å være engasjert :))
      ja fått litt feber også så er neppe i form. Sovet i 2-3 timer nå våknet supertørst, hjelper med saftis 🙂

    2. Tattavkvinnene : FIkk ingenting i stad 🙂 Men så på ditt innlegg at du hadde sett det 🙂 Jeg har ikke hatt tid til å være innom folk ORDENTLIG i dag, vi ordner hus 😀 Koser du deg i nye leiligheten 🙂 ? Jeg har også spist is i dag, OG sjokolade 🙂 Kos deg videre med bursdagen 🙂 Klemmer i bøtter og spann 🙂

    3. cuskima: Å ja, hun liker jeg veldig godt 🙂 Veldig koselig, bestemt og seriøs jente, moden og engasjert 🙂 Koselig med gratulasjoner da 🙂 Så dumt du har så mye vondt i hode 🙁 Klemmer i vei <3

    4. Jeg ble litt usikker på om jeg fikk postet kommentaren min i sta? Jeg prøvde å snike meg til å svare på jobb i sta, men jeg tror aldri jeg ble ferdig med den før det kom gjester og jeg måtte klappe igjen Macen.
      Det er uansett bedre med en kommentar for mye, for dette her var skikkelig hyggelig å lese! Tusen hjertelig takk for fint bursdagsinnlegg! Jeg satt å smilte fra øre til øre da jeg leste den på kontoret i dag 🙂 Hihi. Du begynner nok å kjenne meg godt ja, for det har ikke blitt en eneste kakebit i dag, men yoghurtis derimot! Haha, favoritten <3
      Tusen takk igjen for fiiint innlegg! Ha en riktig fin kveld <3 Klem i fleng

    5. Kjenner ikke henne da. men smatt inn med en gratulasjon. Smatt inn her og fikk spikra sammen et innlegg og prøver å scrolle gjennom. Kom jo sent hjem i går.. og har hatt litt annen fokus et par dager 😛 God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg