Frogging kan man gjøre OVERALT :-D

Ja… du trodde vel ikke det var forbeholdt enkelte plasser?  Bare i  skjul for allmennheten? Gjemt bak husets fire vegger? I dusjen? Eller noe i den duren…?

Neida….frogging kan gjøres overalt: I skogen… på fjellet…. ved sjøen… på jobb… på t-banen…Dvs ingen grenser…

Så da jeg var på jobb utenbys igår, frogget jeg vilt på havna…

Og siden jeg er på vei til å spre en ny “farsott” ……en ny “pest” …..en ny “plage”…. så inviterer jeg jo hele Norges land til å delta i denne froggingen. 

For deg som lurer litt ekstra, så kan jeg forklare at det ligger i gaten: planking og naking…Og jeg har skrevet mer om det HER.

Men hovedsaken er altså å få med så mange som mulig på froggeutfordringen min. Jeg har fått NOEN bilder, men venter i spenning på mange flere. Og under har du invitasjonen igjen: 

 

 

 

 

Så da spør jeg igjen: Er du KLAR?? (det blir ingen PEST uten deg… ;-D )

 

#farsott #frogging #frosk #foto #konkurranse

 

 

46 kommentarer

Siste innlegg