Såpebobler i røret..

Dette oppdraget gitt av Natheless hadde jeg gledet meg veldig til.
Jeg så for meg et rør stappfullt av DIGRE såpebobler som oppførte seg akkurat som jeg ville. De skulle hekte seg på hverandre…fylle hele røret omtrent som en titt inni en vaskemaskin…

Vel…da burde jeg kanskje kjøpt litt større såpeboble -“maskiner”…. Men med god hjelp av en ivrig bloggvenn satte vi i gang…

Men Afebruarygirl og jeg vi prøvde iherdig vi, i blåsten…


Og noen såpebobler ble det da…Ingen skal si vi ikke prøvde hvertfall….

Dypt konsentrert…


Og etterhvert ble det ganske bra.. Trengte ikke å blåse en gang…Vinden tok tak…

 

Og Afebruarygirl var nok aller flinkest må jeg si ….

Oppdrag såpebobler gjennomført!!
 


Vil du se andre oppdrag i røret, trykk på linkene: 
En rørete dag med nydelige folk
Noen ganger må man lure folk litt

 


Ha en fantastisk dag!
Jeg stikker en tur på landet.

 

 

#foto #utfordring #oppdrag #afebruarygirl #såpebobler #natheless

32 kommentarer

Siste innlegg