“Tulle- modell” på egen blogg??

Jeg er sikker på du egentlig har en hemmelig drøm om å være “TULLE-modell” på egen blogg for en liten stund..Vel…nå har du muligheten:

-Hvis du så innom meg i dag tidlig så du at jeg hadde avslørt noen hemmeligheter.  Det er altså en ny utfordring på gang… En kles-utfordring.
Les mer om den nye utfordringen ved å trykke på bildet under, da kommer du rett til utfordrings-kriteriene og innlegget fra i dag tidlig, og får se hvordan JEG løste utfordringen…

 

En del har sagt de vil være med, men her er de som er i gang så langt, utenom meg: 

Annebe.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

Minmatgaleverden.no

Utifriluft.blogg.no

Margarites.blogg.no

khjertaas.blogg.no

zoeticworld.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

fruvinningland.blogg.no

spisogspar.blogg.no

www.sognafaret.no

wenchepia.blogg.no


Vil du være med på utfordringen??

Bare å klikke seg inn å se på hva utfordringen går ut på. Gi meg et pip, hvis du er med, for jeg lusker rundt å stjæler bilder til The BIG Catwalk….som kommer senere 😀 og  vil gjerne lag link til deg, hvis jeg vet du er med.

 

 

#catwalk #klær #mote #farger #lek #moro #utfordring

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg