Fra fullstendig inkompetent- til teknisk geni… ;-)

Det er ganske godt gjort vil jeg påstå!!
Å gå fra å ha nærmest angst for skrivemaskiner på 80-tallet..Spesielt de elektriske..
fra å være livredd tekniske framskritt og utvikling og alt det skumle DET ville føre med seg…

..til å bli lærer som underviser Fjernundervisning av døve elever. Det må du vel være enig er litt imponerende?

Det er kameraer i fleng, smarboarder å undervise på, og styringspaneler som gjør at jeg hopper fra et kamera til et annet.. Og jeg styrer dette selv NESTEN uten  å ha sommerfugler i magen til og med….Jeg sa NESTEN!!
Skravler i vei på tegnspråk, og bytter kameravinkler som om jeg skulle vært født i det rommet… 😉

Og tror du ikke jammen meg jeg har snakket med STEMME og lyd med en lærer på bostedskolen til eleven der inne også da! (selv om “henda gikk litt” i tillegg) Jeg har hatt møte på VK som det så fint heter ( Videokonferanse), i et virituelt rom MED lyd…Det var til og med ikke MEG som var mest redd dette tekniske møtet altså… Og hun var sikkert 20 år yngre enn meg til og med!!

Så jeg må jammen si at jeg er fornøyd med meg selv. 
Fra fullstendig inkompetent til tekniske geni…

(På ikke mindre enn 30 år…men det trenger vi ikke snakke så høyt om…;-)

 

 

 

Har du forresten ikke fått med deg siste nytt om modellkarrieren min: 

“så var det kanskje ikke slutt på modellkarrieren min likevel”

 

#data #teknikk #utvikling #angst #geni #undervisning

33 kommentarer

Siste innlegg