Kanskje ingen interiør-designer akkurat… ;-)

 

Men…når jeg får i oppgave å “designe” en kjøkkenstol, vel da blir det på Frodithsk vis, og ikke nødvendigvis noe som andre ville laget. 
For en kjøkkenstol full av sommerfugler er kanskje ikke noen andre ville valgt, og kanskje ville jeg ikke valgt det selv en gang…Sånn på EKTE. Men som en fantasi-stol, eller som et forslag til Fruensviljes miniatyr-hus…vel DA kan jeg foreslå sommerfugl-stoler i det minste 🙂 

SÅ …Her er siste oppgave i tegneutfordringen levert. Det har vært veldig moro, igjen, å tegne på oppdrag fra leserne mine! VELDIG faktisk 🙂 

Og under her finner du de andre oppgavene som jeg har tegnet:

“Reds on the run”
“Sjelens musikk”
“Året 2018- dine forventninger”
“Frodith, Marianne og Ei heks på en sydhavsøy”
“Av og til tror vi at det vi gjør bare er en dråpe i havet- men havet ville vært mindre uten den dråpen”
“Landskapsbilde med hus og trær”
“Frodith i Yoga-posisjonen The Frog” (her har jeg tolket HELT fritt, for jeg visste ikke det fantes en EKTE Yoga-posisjon med det navnet… 😀 )
“Jul i skauen og noen dyr”
“To grå katter som lager engler i snøen sammen med Salt og Pepper”
“Pakke ned jula”
“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

 

 

#tegninger #oppgaver #utfordring #kjøkkenstol

11 kommentarer

Siste innlegg