Vet du det? ;-)

Vet du hvem dette er?
Henne skal jeg treffe i dag. Jeg har jo tegnet noen av bloggvennene mine, når det har passet sånn. Og henne tegnet jeg etter første gang jeg traff henne synes jeg å huske..

Stikkord: Går masse på tur på fjellet, og har en liten og flott hund 🙂

Og for å være litt grei, skal jeg si hvem det er: Etdiktomdagen
Henne har jeg truffet før, faktisk et par ganger. Og sist var i vinter.


Det var i en periode hvor det var ganske RÆVA med en del ting sånn ellers, så det var kjempekoselig og en skikkelig oppfriskning å møte henne igjen da. En flott dame: snill, god, ærlig, lett å prate med, glimt i øyne og en behagelig personlighet.

Gleder meg til enda et nytt møte! Under mer varme forhold 🙂 Dette blir koselig <3
Og hvem vet, kanskje jeg får henne med meg på å knipse skygge-bilder også, til Peter Pan- utstillingen. (trykk på linken hvis du lurer på hva det er 🙂 )

 

#bloggvenn #blogger 

 

26 kommentarer

Siste innlegg