Har noen “skygget deg”??

Eller skygger du selv??… 

Ja , her er det bare snakk om skygger om dagen. Jeg driver jo ,som du sikkert skjønner, og gjør rent nede i Galleri Frodith. Det skal være Peter Pan -utstilling (konkurranse) på mandag som du kanskje vet…  (du finner invitasjon og hvordan du går fram HER ) Jeg jakter på kunstnere, og forhåpentligvis er du en av dem.
 

Når sola skinner, så løper jeg ut og jager min egen skygge… Og når kvelden kommer så styrer og steller jeg i Galleri Frodith… Slik bare en galleridirektør kan…Pusser, maler, vasker, tar i mot kunstnere, og forbereder KJOLEN…For det er jo nesten som med Oscar-utdelingen når jeg har Galleri-åpning.. Det er MYE snakk om hvordan kjole jeg skal ha…

Men enn så lenge er det Skyggene det handler om…Maset om KJOLEN kommer nok utover i uka 😉

Her er noen skygge-foto fra meg… Jeg må bruke tiden fram til helgen,til å vise fram noen skyggebilder,  for JEG får nemlig ikke lov å delta i Peter Pan-konkurransen selv. Som Galleridirektør er jeg liksom disket allerede før jeg kommer til utstillingsrommet…. 

Så jeg viser bilder NÅ, og du stiller ut i mitt galleri på mandag .. 😉

Her lekte jeg meg på en lekeplass…

 

Jeg har allerede fått NOEN skyggebilder på mail,  og jeg takker til de som har sendt bilder til meg allerede <3 

Fristen til dere som ikke har gjort det er søndag 13. august…men det ser du mer om i innlegget om Peter Pan -utstilling
 


Så: Har du klar et skyggebilde til meg snart?? 😀 
(folk uten blogg kan også være med)

 

 

#skygger #skyggefoto #skyggekonkurranse #gallerifrodith #peterpanutstilling 

16 kommentarer

Siste innlegg