“Frodiths Avis”- Siste nytt!!

 

Ja, som du skjønner begynner det å nærme seg med stormskritt nå!! 


Og som du kanskje skjønner er det litt tilløp til panikk etter nattens hendelse. Et av tidligere års antrekk som var tenkt brukt også i år har noen i nattens mulm og mørke fjernet fra tørkestativet. Det grønne kostymet er ikke aktuelt meldes det fra Galleridirektøren: “Det er Peter sitt!!”  Så nå brukes søndagkvelden til sying av nytt antrekk til åpningen. I tillegg har jeg vasket i Galleri Frodith og tatt i mot bilder av kunstnere som har rent ned galleriet, Og midt i det hele, midt i all syingen og alt det andre så må jeg ta meg av paparazzier som er ute etter siste nytt.  Jeg gjør deg obs på at du kanskje får noen paarazzi-fotografer i hælene på deg  på åpningsdagen… Selv om jeg gjør alt jeg kan for å få dem fjernet så klart… 

Nå gjenstår det bare for meg å henge opp alle skygge-bildene i Galleri Frodith, og så gjenstår det at DU kommer og besøker galleriet  i morgen og avgir din stemme. Her er invitasjonen- jeg gleder meg til å se deg <3

 

 

 

Det er fremdeles mulig å levere skygge-bilder til Galleri Frodith: 

Fristen er i dag, søndag 12. august kl 24.  Og bildene leveres på: [email protected]
Les mer om det HER

Har du funnet ut hva du skal ha på deg på åpningsdagen?

 

 

 

#foto #fotokonkurranse #skyggebilder #skygger #peterpan #utstilling

 

30 kommentarer

Siste innlegg