“Når nettene blir (lange) korte….”


 

Nå er nettene i ferd med å bli veldig KORTE…ikke lange som hos Musemor…
Nei…Her er det LITT mye å gjøre, så da må man ta i bruke deler av natten også…Kjenner du det igjen? Vel..nå skal jeg verken bake, sylte, lage fuggelbænd, eller gjøre mye annet huslig før jul, så det er ikke DET som holder meg natte-våken…Neida…det er mer adventen som er MIN greie. Når den er ferdig, så er liksom jeg også det.

Så her er samlingen så langt. 
Jeg har laget to til i helga, men de får komme med senere.
Og for deg som har hørt om Salt og Pepper, som skal drive julekalenderen min, men aldri har sett dem: NEI…det er IKKE de du ser på bildet!! 😀 Det er nemlig tøffel-sokkene mine. Men Salt og Pepper er klare i slutten av uka…De romsterer mer og mer rundt her når det nærmer seg “avspark” for Julekalenderen 😉
 

Her fra et gemyttlig  førjuls-øyeblikk i fjor 🙂 

Og hvis du ikke har fått med deg bildene fra “jakten” jeg hadde med Karidansen, vel..så finner du de HER og HER.

 

 

#kalendergaver #kalender #julekalender #håndarbeid #hekling 

21 kommentarer

Siste innlegg