Alle gode ting er 3…eller?

 

Det sies at alle gode ting er 3. Det betyr at 1 og 2 går litt dårlig…og så kommer 3 og liksom “gjør susen”. Man snakker også om det når det gjelder Kinder-egg. 3 i 1 osv. Tydeligvis er 3 noe feiende flott som regel, bortsett fra når det gjelder vennskap mellom små-jenter. Da skjærer det seg ofte..

 

Vel, nå er jeg en voksen dame. Og skal ikke sette venninnene mine opp mot hverandre. Jeg er glad i alle som en, og de er flere enn 3 til og med. 
Neida..jeg skal bare “gjøre susen” med 3 av hvert, i ulike kategorier, fordi jeg synes det er moro av og til. Og når jeg ligger her syk er det en passe syssel. 

 

Først ut er: 3- UTKLEDDE

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva det 3 neste er får være en overraskelse…Er du spent? 😀

 

 

(Hvis du vil se avsløringen på “Tro det eller ei” så finner du det HER)

 

 

#utkledning #foto #tre

14 kommentarer

Siste innlegg