Alt handler om attitude!

 

Ja…ikke ALT da kanskje… Men mye! Og nå sier jeg kanskje litt mot meg selv, og det jeg skrev i morges HER, men det får våge seg… Det er lov å flere tanker i hodet på en gang…

 

 

Jeg mener nemlig at mye handler om attitude. 
Med den rette attituden kan man komme langt. Kanskje til og med akkurat dit man vil. Har man en sterk overbevisning om noe, og man har den rette attituden i tillegg, tror jeg man kan “selge” hva som helst. Det hjelper å ha et godt snakketøy så klart, være klok og ha mye kunnskap. Men det hjelper ikke det spøtt om man ikke har den rette attituden. Folk vil sovne før du har åpnet munnen. 

Men går man på…som om man mener det…uansett hva det er man prøver å overbevise om, så tror jeg folk er solgt. Man kan “gjøre gull av gråstein”.

Så man bør ikke gi seg! Ta fram overbevisningen din, og litt av den attituden du har boende i deg, miks det sammen og server akkurat det du vil!! 🙂

 

 

 

 

#holdning #attitude #overbevisning

7 kommentarer
    1. Du kommer langt med den rette attituden, men det hender faktisk at det ikke hjelper. Der snakker jeg fra egen erfaring, for man møter mennesker i sin hverdag som ikke bryr seg det døyt om hva du har å komme med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg