Antrekk 40+ (he-he..)

 

Ja…hvor lenge er det “lov” å kalle seg 40+?? 

Jeg er jo over 40, men det er jeg jo også om 10 år…..20 år… Så det er mulig det går en grense et sted? Men sånn i blogg-sammenheng så har vi liksom blitt kalt bloggere i gruppa 40+. Alle over 40 smashet sammen i samme bås…

Som om vi ikke kan menge oss med “kalvene” liksom??!! Ja…hvis vi absolutt må settes i en bås, så godtar jeg 40+ -båsen jeg altså….

Så da kjører jeg videre på den, og her er noen antrekkbilder med noe av det jeg kjøpte i Sverige i går. (Flere ting jeg kjøpte finner du HER). Mulig noen synes dette antrekket hører mer til blant “kalvene” enn til oss i den andre båsen, men IKKE jeg 😉

 

 

 

Her er litt lett blanding av gammelt og nytt:

Shorts og bluse (Vila)  kjøpt i Sverige i går, luen på det ene bildet er gammel, strømpebukse i fleece fikk jeg til jul. Jakken kjøpte jeg i fjor. (Vero Moda kanskje?) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Går du med shorts om høsten/vinteren?

 

 

 

#klær #antrekk #alder

 

20 kommentarer
    1. kjempekult 🙂 Går sjeldent i shorts..punktum…..men for tiden med nye medisiner er eg så varm at eg helst vil gå naken -eg skal ikkje det ahhahaah 😀

    2. Så stilig! Skikkelig kult altså, og absolutt passelig til deg. Jepp! Går gjerne med shorts om vinteren jeg også, om jeg føler for det. 😉

    3. Stilig antrekk, og man kan gå med akkurat det man vil så lenge man føler seg vell synes jeg. Eneste gangen jeg bruker shorts om høsten er når jeg drar på høstferie til varmere strøk…men da uten strømpebukse. <3

    4. Tøft antrekk, og jakken passet jo så bra til også! Jeg bruker gjerne tights til korte kjoler, men har ikke tenkt på å bruke det til shorts, – men fint var det. Vi går i akkurat det vi vil, – enten vi er 40+ og vel så det eller i ungdommen.

      1. Tusen takk Hanne Beate 🙂 Ja, den jakken passet greit til den, og nå er det mulig å bruke den litt til. Men snart må jeg ha tjukkere jakke 😮 Jeg gikk en del i shorts før, 25 år siden kanskje 🙂 Men fikk lyst igjen nå 😉

    5. Jeg kan også fint ha shorts med strømpebukse om høsten. Hehe morsomt det med 40 pluss. Jeg er vel 40 minus, men mye klær passer jo uanvengig av alder.

    6. Det er som regel da jeg går med shorts/skjørt for da kan jeg ha tjukk strømpebukse uten at noen kommenterer det 😛 ha ha .. Stilig antrekk 😀

      1. Ja, jeg liker egentlig dårlig shorts på sommeren, synes ikke jeg kler det. Men på vinteren derimot, med strømpebukser, se DET er en annen sak 🙂 Takk 🙂

    7. Veldig fin, da! Jeg er visstnok også i båsen 40++ i bloggverdenen, og det er enda mer kompliment enn at du er der…haha…jeg er 68! Så jeg er vel 40++++++++osv 😉

      1. Tusen takk Søs 🙂 Så det var smaking og ikke maskin -flott 😀 Deilig med noe nytt til høsten også 😀 Enda en unnskyldning 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg