Avslappet hjerne skaper kreative planer..

 

 

Jeg må si jeg har vært avslappet denne uken.
I forhold til hva jeg har vært siste månedene mener  jeg… Jeg har vært såpass avslappet at jeg har sovet HELE netter! Det er nesten år siden sist. Har ikke vært oppe og tisset en gang. Skjønner ikke hva som har gått av meg?!  Joda, jeg jobber som en hest, så noe slaraffenliv er det ikke, men jeg mener mer mentalt. Hodet mitt er rimelig rolig. Mindre bekymret. Og sånt blir det søvn av 😉

Mye søvn og en god økt med trening gjorde hodet kreativt.

 

 

 

 

Leste blogger, spiste kaldgrøt og drakk latte på havremelk. En velfortjent belønning som satte fart i de kreative planene…

 

 

Jeg holdt på å si “skumle planer”… Men må være forsiktig med slike ord, for da er det vel INGEN som tør å bli med..

På hva da?

Hemmelig-utfordringen vel!

 

 

Og hva er så det?

Trykk på linken og les om Hemmelig-utfordringen da vel. Du kan være med hvis du vil Flere som har meldt seg allerede. Og jeg er SNILL! Og ikke de minste skummel… så det blir ikke særlig “farlig” å være med 😉 Bare veldig moro!

En feiende flott dag!

 

2 kommentarer
    1. Deilig å sove godt – kjempeviktig også! <3 går litt opp og ned med det her i huset…..! Og jeg er en tøffing, for hemmelig-utfordringen er jeg med på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg